Data e postimit: 2012-07-10 07:09:29
Lexime: 21061
Pershkruajme persona
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Shoqja
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetvete.
Pershkrimi subjektiv:
Kerol eshte nje vajze e gjate, me trup te rregullt e forma perfekte. Syte jeshil lidhen perfekt me buzeqeshjen e saj e cila flet shume per personalitetin qe e karakterizon. Eshte e heshtur, por me heshtjen shpeshhere flet shume. Arrin te kuptohet qe ne shikime. Eshte e rregullt dhe moderne. I pelqen qe menyren e kendveshtrimin e saj per jeten ta transmetoje ne cdo gje qe prek, sheh e vesh. Eshte teper largpamese dhe si ajo shqiponja qe kerkon gjithnje te jete e lire edhe ajo kerkon te zgjeroje kufijte e lirese se saj. Shoqeria me te eshte gjithnje zbavitese, pasi ajo eshte kreative.

Vepra te ngjashme
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: shtepia imagjinare
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: MIQTE E MI
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: valdete thaqi · Lloji: Pershkrim · Tema: trendafili i kuq
lulja ime e preferuar meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje arom shum te mir dhe n...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar te pastra - I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
Autori: seda · Lloji: Pershkrim · Tema: bukuria e pranveres
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
Autori: Nafi Çegrani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fate njerëzish
FJALA E REDAKTORIT Koha për të cilën bëhet fjalë në faqet e këtij libri është një periudhë mjaft e errët, janë vrojtimet e njeriut i cili e dinte rrugën e tij dhe ecte sypatrembur dhe me prirjen për të shkruar pasi me vite njëko...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: zhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrimtaret
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...




Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: sara.kashami^^@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: gila
Email: bledarpista2013@live.com
Komenti: sh bkr

Emri: Noldi
Email: Noldisuli110@gmail.com
Komenti: A keni dhe nje subjektiv ju lutem

Emri: daniela berat
Email: arseneni@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com