Data e postimit: 2015-10-21 16:09:38
Lexime: 9792
une jam
Lloji: Ese informuese
Tema: une jam
Autori: honest
Shkolla: petro sota
Klasa: 10
Qyteti: shkodra
E-mail: honest@yahoo.com


une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejkalohet kjo e fundit sjam me vetvetja . Une jam ajo qe di te fal vetem dashuri , sepse ashtu jam rritur , e rrethuar nga dashuria !!
jam ajo e cila i besoj me shume nje qeni sesa nje "njeriu" . Ajo cka kerkoj eshte qe ate qe une te jap dhe te percjell ty , mundesisht nje pjese te vogel te tyre kthema mbrapsht . Mua me pelqen te rri aty afer oxhakut me nje batanije te leshte , me nje filxhan kakao ne dore dhe te shikoj sesi druri digjet nen efektin e zjarrit . Me pelqen kur bie shi dhe piklat e tij rreshqasim ne dritaren e dhomes sime . Me pelqen kur hena her mer forme te plote e here gjysme . Jam ajo e cila kenaqet dhe me pak ,, ama me dicka te sinqerte dhe pa trille .
Une jam ajo e cila nuk me njeh njeri ,, askush nuk e di anen time te brendshme , Jam ajo e cila dhe kur eshte e stresuar e merzitur ,, vetem buzeqeshje rrezaton ne fytyren time . Jam ajo e cila duron jashtmase dhe shume tolerante . Une nuk jam perfekte ama mundohem te jem . Mos ti bej njerezit te ndjehen keq nga une apo nga prania ime . te jem gjithmone e dashur dhe jo e tepert . une jam thjesht VETVETJA ...

Vepra te ngjashme
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Arsyeja...
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet s...
Autori: Gerald.D · Lloji: Analize letrare · Tema: Krijim i shkurter per natyren
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukur...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...




Komentet e fundit!

Emri: Roni Roni
Email: ilirjana@gmail.com
Komenti: shum buku

Emri: ana
Email: dariasmaja@gmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: dariasmaja@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: ana
Email: dariasmaja@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: silda
Email: sild@gmail.com
Komenti:

Emri: Enida ramadani
Email: Enida_neta@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum brv 😝👏👏

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: shum shum e bukur,,,te kjo ese dhe un gjeta vetveten,,,kjo ese ka te bej me gjith jeten cka un kam kaluar deri me tani,,,

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo me pelqeu shume.

Emri: mateo
Email: mxhepa15@gmail.com
Komenti: Ska



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com