Data e postimit: 2018-11-07 20:27:02
Lexime: 8386
Adoleshenca dhe sporti
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Teknologjia
Autori: REI KONDI
Shkolla: LIRI GERO
Klasa: 9A
Qyteti: FIER
E-mail: klejdiskondi15@gmail.com


Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak,pa e kuptuar fare.Te gjithe adoleshentet duke perdorur teknologjine shkaterojne shendetin e tyre behen me te stresuar,me agresiv.Sporti ka humbur komplet kuptimin dhe rendesine e saj.

Vepra te ngjashme
Autori: X · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teknologjia
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologjise.ata nuk shfrytezojne kohen e lire per ta kaluar me muqte ne ajer te paster.me perdorimin e teknologjise ata mbyllen ne boye e tyre e nuk shikojne sec nd...
Autori: Izet Mata · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Blerja e celularit
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj . Tani une jam nje adoleshent . ...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Lufta midis brezave
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...
Autori: ERBLINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: AI DHE UNE
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN T...
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: Sarmela nenada · Lloji: Thirrje · Tema: Bullizmi
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shat...
Autori: Burrelsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im me mrekullon
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.Pasioni lind vet me kalimin e kohes dhe shum shpejt behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe te merr me vete.Pasionet jane nga me te ndryshmet dhe shpeshhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com