Data e postimit: 2014-05-08 10:54:31
Lexime: 10809
Pranvera ne vendin tim
Autori: Besiana
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pranvera
Shkolla: kaqanik
Klasa: 7
Qyteti: kaqanik
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pranvera...
eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe...
Por mos u hidheroheni nese bjen shi sepse ne pranver ekziston edhe shiu
pra pranvera eshte stin e bukr dhe e perfunjdo me kete se mua me pelqen shum......
shpresoj që të ju ketë pëlqyer tema ime

Vepra te ngjashme
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: komuniteti
cdo dite takojme njerez te ndryshem qe kane nevoje per ndihmen tone.te moshuarit,te pastrehet si dhe te tjere me aftesi te kufizuara qe patjeter u duhet ndihma e dikujt per te integruar edhe ata ne shoqeri.shpeshhere edhe une takoj dhjetera te tille ne rr...
Autori: Hysa Dritan · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KURbeti
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjys...




Komentet e fundit!

Emri: anisa
Email: opell@live.com
Komenti: pranvera eshte nje stine shume e bukur.kjo stine vishet me nje fustan shume te mahnitshem,ditet zgjaten netet shkurtohen e tjer.Kjo stine na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane qelja e luleve,bukuria e pemeve dhe gjelberimi i fushave Dhe kjo stine fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor...besoj se ju pelqejti shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com