Data e postimit: 2014-04-17 15:11:35
Lexime: 4078
sondazhh
Lloji: Hartim
Tema: autoret me te pelqyer
Autori: anonim
Shkolla: shkolla 9 vjecare vore
Klasa: 7abc
Qyteti: tirane
E-mail: ajogoca123@yahoo.it


ne fakt do te me pelqente nje sondazh :
cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume :
1. dritero agolli
2. ismail kadare
3. sami frasheri
4. naim frasheri ?

cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???

Vepra te ngjashme
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: o naim pellumb i shkruar
O Naim pellumb i shkruar o artist shume i nderuar vargjet, poezite e tua na rrengjethen mish e thua Bien lotet ne fytyre dridhen duart pa pushim se nga ti o Naim na ka ardhur ky frymezim Se ti ike vajte larg por dicka na le nga pas ato lib...
Autori: zhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrimtaret
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com