Data e postimit: 2013-01-14 09:24:11
Lexime: 16188
a mendon kompjuteri?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: a mendon kompjuteri
Autori: emanuela
Shkolla: hydajet lezha
Klasa: 12
Qyteti: lezhe
E-mail: gjergjiemanuela@yahoo.com


shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a mendon kompjuteri'?ne shpesh here kur kemi ndonje vonese te vogel ne aktivizimin e kompjuterit themi se ai po mendon komanden qe ne i kemi dhene per te vepruar ,por ai ne te vertet nuk mendon .te gjitha informacionin i ka te ruajtura ne 'trurin' e tij .kjo vonese nuk mund te quhet se kompjuteri po mendon por arsyeja ne shume raste eshte mbingarkesa e komandave qe ne i japim ne te njejten kohe.

Vepra te ngjashme
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: Desion Malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Kur ti mendon se te urrej une me shume te dashuro. Kur ti mendon se nuk te shikoj me shume te veshgoj. Kur inati per mua te te pushtoj une do te jem afer te ta zvogeloj. Kur malli kraharorin do ta caj une do jem afer deri sa vdekja te na nd...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Poezi personale · Tema: vetvetja
Askush s'te do sa ti veten askush s'beson tek ti.. vjen nje moment kur thua .. NDAL!! jo gjithcka ne kete bote vertitet tek ti. Ndjen qe s'te ndjejne ndjen qe je larg a thua valle.. perse ke ardh?! Mendon se duke lotuar gjithcka e le pas...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: bruna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Bruna Gjergo Jorgji 23.05.2011 · JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendon se e ke mesuar!! Here e nget ti... here te nget ajo. Ka force te te drejtoje shpesh per ne rrugen e saj... dhe shpesh here te ben te pafuqishem... Te...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po flet zemra ime qe ne kete moment nuk di sec ndjen ! E ke parasysh kur jane disa minuta dhe nje ndjesi thjesht bosh ?91. Mendon qe dhe pa gjithcka qe kishe der...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: Desara Plaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te...




Komentet e fundit!

Emri: kot fare
Email: percaekebokete@gmail.com
Komenti: As lot kjo pz

Emri: Bler
Email: kukamimoza31@g.mail.com
Komenti: Kuptimplote deri diku.Nese do ta kishe vazhduar pak me shume do te dilte dic me interesante...

Emri: Duhet pa tjeter te vendos emer?
Email: S'ka_rendesi@gmail.com
Komenti: E per cfare e ke shkruar kete?Se kuptoj fere.Nese kjo quhet ese argumentuese,cfare mud te quhen te tjerat?Vertete shume pa kuptim.

Emri: emanuela
Email: emi@yahoo.com
Komenti: Mire

Emri: dani alves
Email: dani@gmail.com
Komenti: kooooooot fare

Emri: ai
Email: kalajala@yahoo.com
Komenti: hidhi vaj te rreshqas kollaj

Emri: klara
Email: ruhanianxhela@yahoo.com
Komenti: ShUm Pa KuPtIm KjO O.o



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com