Data e postimit: 2015-03-15 23:37:01
Lexime: 47173
Pro apo Kunder denimit me vdekje!
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Denimi me vdekje
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com


Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky lloj denimi vjen per te gjithe ato persona qe kane kryer nje veprim shume makaber,shume te ulet dhe tani ata persona duhet te perballen perpara ligjit duke i'u nenshtruar denimit me vdekje.Ne bote ka shume njerez te keqinj,te pashpirt dhe bejne veprime shume te uleta jerezore.Jam shume dakord se keta njerez duhet te denohen por denimi me vdekje nuk mendoj se eshte denimi i duhur.Me mire te thuash "DENIM I PERJETSHEM" sesa "DENIM ME VDEKJE".Denimi me vdekje mund te perfshije shume gjera te cilat nuk kam deshire t'i permend por nga kjo kuptohet se duke qene denim me vdekje merret me mend se si duhet te jete.Eshte shume e tmerrshme kur nje person vdes sado i keq dhe i pashpirt te jete ai.Une mendoj se jetn ka te drejte ta marre vetem ai qe na e dhuroi dhe duhet te jete po ai qe duhet te na e marre.Por jo shume persona mendojne keshtu,disa mendojne se Zoti vonon dhe keta njerez"perverse"ende vazhdojne te bejne deme dhe denimi me vdekje duhet se s'ben.Eshte e vertete por Zoti vonon por nuk harron.Te gjithe e kemi shkruar fatin tone,i mire apo i keq ajo nuk dihet por nje gje eshte e sigurt...te gjithe"kusuret lahen ne kete bote".Askush nuk iken pa e marre atte qe meriton,qofte per mire apo per keq.Por le t'i rikthehemi ceshtjes tone dhe te mendojme vetem gjera pozitive.Denimi me vdekje konsiston edhe ne faktin se duke patur ket lloj denimi njerzit nuk do te bejne me denime por prapeseprape mendoj se denimi me vdekje nuk eshte zgjidhja.Te gjithe duhet te sillemi mire dhe duhet t'a zbatojme ligjin sepse vetem keshtu do te jetojme te qete dhe do te jemi te gjithe te barabarte.Gjithcka duhet falur,asgje s'duhet krahasuar me jeten njerezore.P.rsh ne se nje person vret nje person tjeter ai qe e denon po ben nje gabim me te madh qe po e denon me vdekje ate qe vrau.Duhet t;i japim fund konflikteve qe kemi,lufterave apo mosmarrveshjeve sepse vetem keshtu do te jetojme ne paqe dhe te lumtur pergjithmmone njelloj si ne historite e perrallave me nje "FUND TE LUMTUR".

Vepra te ngjashme
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Dhe te gjitha qe i kishe te shenjta Shemben e nuk ndreqen kund, Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Smerr fund,smerr fund. Kur gjendesh n...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehereโ€ฆ Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje โ€™Kush eshte me i lumturi ?โ€™ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund tโ€™i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...




Komentet e fundit!

Emri: Erind
Email: Erindlama@gmail.com
Komenti: Super ese!! Bravo te qofte ๐ŸŽ‰๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘

Emri: ona
Email: onaonaona30@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: Rabie LIka
Email: likarabi@gmail.com
Komenti: Bravo shume bukur sa mire do te ishte sikur te gjithe te mendonin keshtu jeta si nje perrlle do dukej por per shome persona eshte film horror ama duket qe nga "like"qe japin.Po nrml kur i ke gati lodhesh per nje like thjesht per te treguar sa i "zgjuar"je...????๐Ÿค”๐Ÿ˜œ

Emri: Ajsel
Email: Ajsel@gmail.com
Komenti: Struktura jo sh e mire ama idet poโœ”๏ธ

Emri: Feisola
Email: feisolagaba@gmail.com
Komenti: Une jam shume dakort . Me pelqen shume

Emri: Feisola
Email: feisolagaba@gmail.com
Komenti: Une jam shume dakort . Me pelqen shume

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ti bukur e ke bere por une nuk jam dakord. une dua qe vendi yne te jete nder me te rregulltat dhe dua qe te veprohet ne menyre strikte. nje shembull qe une do te doja te veprohej eshte keshtu: fillimisht ti lene te gjithe te lire dhe kush te futet ne burg qofte edhe per nje arsye fare te vogel duhet te denohet me vdekje, pra te varet. tjetri qe hy ne burg ti ndodhe e njejta gje e kshu me rralle. ne kete menyre te gjithe njerezit kane frike te thyejne normat ligjore se i pret vdekja dhe nga kjo ata nuk kryejne krime apo sjellje te tjera devijuese. ne kete menyre i gjithe vendi jeton ne paqe ''dhe te lumtur pergjithmone njesoj si ne historine e perrallve me nje FUND TE LUMTUR''.

Emri: seda
Email: leo_didi@live.it
Komenti: me pelqeu shume por zysha me vleresoi me : nuk eshte e strukturuar mire!!

Emri: kelmend
Email: kelmend.mujo11@gmail.com
Komenti: bravo niko shum e bukur

Emri: andi
Email: andi@hotmail.com
Komenti: shuuuuume kottttttt niggaa


Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: E bukur por pa keqkuptim mendoj se nuk i ke lidhur shume mire mendimet e tua por gjithsesi mire

Emri: elsa gashi
Email: angela.loka011@gmail.com
Komenti: bravo kjo ese me pelqeu shum

Emri: joana jamaica
Email: joanajamaica@gmail.com
Komenti: kjo ese me pelqeu shume ! bravo ke nje like te madhe nga une. vazhdote shkruash prap do te presss



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com