Data e postimit: 2017-10-02 15:50:41
Lexime: 56475
Dashuria
Autori: Tea Lako
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dashuria
Shkolla: Gjergj Fishta
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


C`eshte dashuria???
Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dashuri do te thote te duash dike deri ne pafundesi. Ekziston nje shprehje shume domethenese: Dashuria con nga varri edhe te vdekurin. A eshte vertet dashuria nje ndjenje kaq e fuqishme??? Te dashurosh do te thote te duash dike pa kushte pa ndryshuar asgje sepse ne qofte se ben te kunderten heret ose vone do te kuptosh se ke bere gabim.
Gjithmon pyes veten : A ekziston dashuria ne boten e pertejshme ne ate jete te pafund??? Shpresoj qe po,sepse nje bote pa dashuri eshte si peshku pa uje. Nje bote nuk mund te ekzistoje pa kete ndjenje te vecante pasi pa te nuk do te ekzistonte asnje ndjesi tjeter. DAshuria eshte ajo qe sjell paqe e lumturi por njekohesisht dhe urrejtje e xhelozi. Ku ka ndjenje me te bukur se dashuria ne xhelozi?? Sigurisht jo ne doza te larta. E vetmja ndjenje qe njeriu duhet te ndjeje,i vetmi ilac qe njeriu duhet te pije,e vetmja embelsire qe njeriu duhet te shijoje eshte DASHURIA!!!
Dashuria eshte ajo ndjenje qe te errson syte. Kur je ne efektin saj nuk mendon e nuk shikon asgje tjeter vec asaj qe do
E pyeten nje doktor : Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk e njoh kete semundje.
E pyeten nje mesues : Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk e njoh kete lende.
E pyeten nje shofer: Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk kam ndonjeher ne kete rruge
E pyeten nje te cmendur: Cfare eshte dashuria?
Ai u pergjigj arsyeja pse une jam keshtu...
Kuptimi i ketyre rreshtave nenkupton se dashuria eshte nje ndjenje aq e fuqishme saqe mund te te ndryshoj rrenjesisht,te kthehesh ne nje tjeter person.
Sot ka ardhur nje kohe qe jo te gjith dashurojne vertet.
Shpresoj qe ne te ardhmen kjo ndjenje kaq e bukur mos te humbase e te hidhet tutje si nje rreck e vjeter,e pavlere. Deshiroj shume qe kjo ndjenje te ekzistje e ta provoj cdo njeri se sa bukur eshte te dashurosh

Vepra te ngjashme
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: suad murati · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 vite bashk
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: per agimin e bardh qe delne mengjes
agimi i bardh delne mengjes me re te medha Me re te bukura dhe ngjyre te hirit pastaj del dielli dhe me rreze te forta
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Besarta Elezi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zbuloni suprizat tone.
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kena...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: The happiest day of my life !
The happiest day of my life !
Autori: Loren Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bota pa ligje
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: ajo goca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ai...
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje person qe arriti te ndryshoje jeten time,ashtu sic askush nuk ka arritur ta beje ndonjehere.Per mua eshte enderra per te cilen kam enderruar per vite me radhe.M...




Komentet e fundit!

Emri: rigers
Email: caushllaririgers@gmail.com
Komenti: 1 grade level

Emri: gres
Email: grese.krasniqi@isiszanussi.pn.it
Komenti: me pelqen shummmmmmmmmmmmmmmmmmm bravo

Emri: tayna tayna
Email: tealako5@gamil.come
Komenti: Super

Emri: hrkmmdhttttt
Email: dhgdcgtbynyu@gmail.it
Komenti: ca po thun ti mer

Emri: Tea Lako
Email: tealako5@gmail.com
Komenti: shpresoj ta pelqeni!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com