Data e postimit: 2017-08-27 01:23:40
Lexime: 3389
Nje faqe ditari
Lloji: Rrefenja
Tema: Nje faqe ditari
Autori: Danjela
Shkolla: Fan.S.Noli
Klasa: 13
Qyteti: Korce
E-mail: anonim11@gmail.com


Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po flet zemra ime qe ne kete moment nuk di sec ndjen ! E ke parasysh kur jane disa minuta dhe nje ndjesi thjesht bosh ?91. Mendon qe dhe pa gjithcka qe kishe deri para ktyre minutave ti mund tja dalesh ne jete. Te rijetosh ! E si mund ti kaloj un kaq thjesht cdo dhimbje cdo gur cdo plumb nga goja e personave qe dua ? Sa tragjike e sa te madhe e bej ndonje her dhe une nje fjale goje&nbsp; hee ? Haha po sa fjale goje te kalojn para syze te mbyllur nen tingujt e muzikes qe ty te qeteson ? E si mos lendohesh kur pesimizmi te pushton dhe bota siper teje duket everest ? <br>
Ne kete moment sdua te mbaj asnje gur te vogel ,as nje grimce rere mbi shpatullat e mia . Dua te qendroj larg cdo pergjegjesie , cdo frike cdo ndjenje..shum larg botes ! Dua te rri qetesisht vetem ,&nbsp; ja keshtu symbyllur . Keshtu . . .vertet..ne nje skene gjigande ku mijra njerez presin te kercejn nen muziken qe un do krijoj .. do kercej edhe un me ta . Plot shpirtra te bashkuar ne te njejten rryme muzikore , ne te njejten melodi .. aty ku cdo enderr arrihet , aty ku merr forc te cohesh te hapesh syt dhe vazhdon..realitetin!! Ja pra dhe un u cova . Po kap demin nga briret dhe po perballem&nbsp; me te fatin tim ,luften per te ber endrrat realitet...

Vepra te ngjashme
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Poezi personale · Tema: vetvetja
Askush s'te do sa ti veten askush s'beson tek ti.. vjen nje moment kur thua .. NDAL!! jo gjithcka ne kete bote vertitet tek ti. Ndjen qe s'te ndjejne ndjen qe je larg a thua valle.. perse ke ardh?! Mendon se duke lotuar gjithcka e le pas...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nata e acarte
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojne e kuptoj se sa larg jane endrrat E kur me tradhtojne e kuptoj se sa te plagosin gjembat Nuk dua te qaj me edhe kur te bie nata Sdua ti humbas endrrat ...
Autori: Desara Plaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com