Data e postimit: 2014-03-04 10:59:55
Lexime: 18189
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Autori: Greselda Baci
Shkolla: Sinan Tafai
Klasa: x-5
Qyteti: Tirane
E-mail: wooz@ymail.com


Ese: Adoleshenca
I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ?
Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben
te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon veshi ta degjon dhe shpirti dhe syte bejne pjesen apo thjesht rolin e tyre dhe aty pikon nje lot ndjenje, lot I nje adoleshenti qe ne ate moment I rreh zemra sin je tik-take ore.Koha kur rrobat kane me shume rendesi se asgje tjeter sidomos per vajzat . Aty ku stili jot eshte kenaqesi apo urrejtje ne syte e nje moshatarit tend…Xhelozia mbizoteron! Aty ku nje pucerr e vogel ne fytyren tende te tmerron. Periudha ku ti vete fillon te besh plane PERFEKTE , nuk ka rendesi a shkon a s’shkon gjithcka mire … rendesi ka ideja.Telefoni, kompjuteri,shoket/ shoqet,garderopa jane BOTA per ty sepse jane te vetmet arsye qe mund te jesh I lumtur,e cfare te duhet tjeter per te nisur nje dite te bukur.Sjellja jote eshte kapricoze por dhe e dashur me shume persona te cilet ndjen dashuri te vertete shpirterore.Sepse eshte ajo kohe kur nje sms e vetme te zgjat jeten sepse te gjithe presin pak dashuri perndryshe do te cmendeshin duke u mbyllur ne vetvete. Do jepje gjithcka te dilje me shoqerine per nje dite fantastike me humor e dashuri por adoleshenca ka dhe anet e saj negative , ne kemi energji e cila nuk na mungon koha nuk na mungon gjithashtu, por kur vjen puna per te parate jo te gjithe mund te kene .Dhe kjo gje I trishton shume shumicen e adoleshenteve por paraja nuk eshte vertet cfare I duhet nje adoleshenti per te qene I lumtur. Muzika eshte e para qe ta ngre shpirtin peshe , nuk ka rendesi nese je I nevrikosur, I merzitur, I hutuar apo I lumtur …ajo eshte e adhurueshme ne cdo kohe. Kjo eshte adoleshenca me e bukura periudhe e jetes tone dhe ne duhet ta shijojme ate sepse ajo fillon e mbaron brenda nje kohe shume te shkurter .
By: Greselda Baci
Nentor 2012

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: te lumte me ndihmoi shume per sot

Emri: grasiela
Email: ela_myrteza@live.com
Komenti:

Emri: admir
Email: tahiriadmir@gmail.com
Komenti:

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: ke shkruar ashtu sikurse eshte nje adoloshente ne ditet e sotme,te pergezoj

Emri: blevant
Email: klea1@gmail.com
Komenti: very good

Emri: irma
Email: irma.etleva@outlook.it
Komenti: hahaha nje pucerr, lol e ke thene troc gjithsesi ke nje fjalor te bukur ti moj cupe te lumte

Emri: jkcfy
Email: hvbou@hotmails.com
Komenti:

Emri: Bieber
Email: ajsi.justin@gmail.it
Komenti: kjo ese po qe ben ;) rrofsh sapo me mbarove nje pal detyra ta kopjova pak

Emri: anastasia@yahoo.com
Email: ana.koci@yahoo.com
Komenti: krejt mir i ban kto ti bukur /

Emri: klea...........
Email: kleapg@hotmail.com
Komenti: Very very good


Emri: sara
Email: sara@info.al
Komenti: /

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: bravo! goxha ese argumentuese. te gjitha gjerat qe ka nje adoleshent i ke cilesuar shume bukur. you are very very good

Emri: ina
Email: inahoxha@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: xhensila kurani-griselda cani
Email: euklid.klid@hotmail.com
Komenti: shum bukur eseja bravo

Emri: ana
Email: ana_ersa@live.com
Komenti: me pleqeu eseja e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com