Data e postimit: 2016-02-25 20:14:18
Lexime: 2624
forca lind kur humb
Lloji: Thenie
Tema: forca lind kur humb
Autori: paolo jorgji
Shkolla: Thimi Marko
Klasa: 10
Qyteti: korce
E-mail: paolojorgji@yahoo.com


Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere ......Forca lind kur duhet te ngresh syte nga qielli per tu lutur zotit per dicka ... Forca lind nga plaga ... nga plaga qe shpirti ka .....

Vepra te ngjashme
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pa ty
Pa ty bota e humb kuptimin, pa ty dielli e humb shkelqimin, pa ty dita nuk errsohet, pa ty nata nuk kalohet, pa ty endrra nuk enderrohet, pa ty jeta jo, jo nuk kalohet!!!
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Nëse dështon një herë ... Mos e humb besimin ! Nëse dështon herën e dytë ... Prapë mos i humb shpresat ! E ke edhe një mundësi,ajo është mundësia e tretë!!!
Autori: Anonim · Lloji: Poezi personale · Tema: Keshilla te nevojshme
Mos e bej kurre ate zgjedhje per te cilen do pendohesh me vone Mos genje kurren e kurres se do te behet zakon. Mendoji fjalet para se ti flasesh Fjala lendon,e ne fund ti do vuash Mos e fshih doren,gurin kur ta gjuash. Ate qe eshte e jotja mos ki...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.I humburi të humb !
Autori: Erdis Preja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kjo poezi tregon qe shqiptaret luftojne der ne fund e cdo gje e fitojne me besen e tyre te shenjte e me dhersen e ballit!
Jam i zotit dhe i beses, gjak shqiptar qe se humb shpresen, plot krenar e bujar , e themi me gjithe shpirt, qe jemi shqiptar. Pakez buke e pakez uje, e ne nuk tutemi nga keta hajdute, ne luftojme der ne vdekje, qe keto troje t’i kemi mbi veten...
Autori: Era Hoxha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ajo
Sa e bukur eshte jeta, me vuajtje e dhimbje plot, mundohem shpesh ti shmangem, por jo eshte e kote. Por ajo vazhdon te shkruaje, edhe pse me mundim, qe here ishte e embel, e here me hidherim. Dalengadale leviz lapsin, sikur shpresat po i hum...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kur vjen pleqëria,humb fuqia rrudhoset fytyra !
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...
Autori: Laura · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: E.C · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cf...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me pelqeu TE LUMTE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com