Data e postimit: 2012-07-10 05:07:11
Lexime: 4609
Shkruajme dhe plotesojme grafike
Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Erimelda Karaj
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te zgjeruara sesa njohurite qe marr nga shkolla. Te dish eshte fat dhe shkolla eshte primare ne jeten tone. Patjeter qe kompjuteri eshte baza e njohurive per te fituar nje pune te denje. Perpiqem gjithmone qe problemet e kompjuterit tim ti zgjidh vete. Kur nuk mundem kerkoj ndihme dhe kohe per te mesuar gjithnje e me shume.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com