Data e postimit: 2019-05-26 16:21:52
Lexime: 6222
PËRZGJEDHJA E PROFESIONIT SFIDË PERSONALE APO IMPONIM SOCIO-EKONOMIK
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Profesioni
Autori: Xhoana Cuni
Shkolla: Gjimnazi "Arif Halil Sulaj"
Klasa: XI
Qyteti: Mamurras
E-mail: xhoana.cuni27@gmail.com


Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën dhe për të marre vendime të rëndësishme e ta përcaktoje qëllimin përfundimtar të rrugës së tij, sepse është i pajsur me fuqine e arsyes dhe të vullnetit. Ne gjithnjë mundohemi që një ditë të kemi atë që ne dëshirojmë dhe të jemi ata që vërtet dëshirojmë të jemi, të atillë që të ndihemi krenar me vetëveten.
Kur njëriu përfiton përkrahjen e arsyes dhe vullnetit të tij, ai mbledh fuqitë e tij, shkëputet nga ndikimet e jashtme, e cliron veten dhe bëhet një “ishull” i pavarur në oqeanin e kësaj bote, ndërmjet arsyes dhe vullnetit të tij ai bëhet i zoti i vetes dhe kështu personaliteti i tij fiton fuqi. Shkathtësia është mbi të gjitha, ajo është një dhunti që na ndihmon t’i arrijmë qëllimet tona, sidomos gjatë arsimit fillor ajo nënkupton mënyrën se si ne i përkushtohemi gjërave, se si i kuptojmë ato, pra në njëfarë mënyre ne sfidojmë vetën tonë që t’i zbulojmë shkathtësite që i posedojmë. Me çdo gjë që ne ballafaqohemi është sfidë përsonale në kuadër të kësaj është edhe profesioni, përkushtimi, puna dhe mundi që bëjmë për ta fituar profesionin e duhur, të gjitha këto janë sfida të pandashme nga jeta jonë. Sfida që vjenë si shkak i profesionit të zgjedhur, na bën që të jemi shumë të shkathët dhe të fortë kundrejt profesionit tonë.
Përzgjedhja e profesionit sipas mendimit tim duhet të jetë më shumë sfidë sesa inponim socio-ekomink, andaj ne duhet të kemi shumë vetëbesim në vetëvete dhe të bëjmë atë që ne deshirojmë, ta sfidojmë veten në shumë mënyra pa marrë parasysh se a kemi të bejmë me profesion apo me diçka tjetër, thjesht duhet të jemi shumë ambicioz rreth qështjeve të rëndësishme sepse njëriu ka një rol shum efektivë dhe shumë më të gjerë në krijimin e ardhmërisë, roli i tij është i vedishëm dhe i lirë, ai është i vetëdishëm për vetëveten, për mjedisin si dhe për situatat të cilat e rrethojnë.
Me gjithë këtë dua të them që nuk duhet ndikuar assesi asnjë situatë në vendimet tona, ajo që ne bëjmë të jetë personale dhe jetësore, sepse misteri më i rëndësishëm i jetës është se në cilin kënd të botës do të gjindemi .

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...




Komentet e fundit!

Emri: Zenel
Email: zenelprishtine123@gmal.com
Komenti: shum mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com