Data e postimit: 2023-08-13 14:56:24
Lexime: 417
Bukuria femërore burim vlerash dhe sakrificash
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bukuria femërore
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Introduksioni:
Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ese, do të eksplorojmë bukurinë femërore duke i dhënë rëndësinë e duhur vlerave dhe sakrificave që ajo përfaqëson.

Tema 1: Vlerat që reflektohen në bukurinë femërore
Bukurinë femërore e karakterizojnë jo vetëm karakteristikat fizike, por mbi të gjitha, vlerat dhe cilësitë mendore dhe shpirtërore. Fisnikëria, harmonia, durimi, humanizmi, guximi dhe përkushtimi janë vetëm disa prej vlerave që bukuria femërore përcjell. Femrat ,nëpërmjet përfaqësimit të këtyre vlerave, kontribuojnë në krijuarje të marrëdhënieve të shëndetshme dhe harmonike në shoqëri.

Tema 2: Sakrificat që ndërlidhen me bukurinë femërore
Bukuria femërore nuk është vetëm për të ardhurit panda e jeshile. Ajo sjell me vete një përgjegjësi të madhe për të kujdesur për veten dhe për të tjerët. Njëra ndër më të vlefshmet sakrificë që bën një femër është dashuria dhe kujdesi për familjen dhe fëmijët. Nderi, përkushtimi dhe vullneti për të luftuar për të drejtat e tyre janë disa prej sakrificave që femrat bëjnë për të siguruar mjedisin dhe kushtet e duhura për rritjen dhe zhvillimin e fëmijëve.

Tema 3: Përçarjet dhe standardet e bukurisë femërore
Megjithëse pa diskutim, bukuria femërore shton vlerë dhe ngjall admirim, është e rëndësishme të kuptojmë se sa shumë shoqëria ka ndikim në perceptimin dhe standardet e bukurisë femërore. Standardet e pamjes së bukurisë janë ndryshuese dhe të ndryshme në kohë dhe në kultura. Është e rëndësishme për femrat të besojnë në bukurinë e tyre unike dhe të reflektojnë vlerat dhe cilësitë e tyre të brendshme përmes jashtëqitjes së tyre.

Përfundimi:
Bukuria femërore është një burim i vlerave dhe sakrificave që krijon një ndikim të madh në shoqëri. Femrat janë dëshmitare të forcës dhe guximit të tyre në përballje me sfida të ndryshme në jetë dhe në ndërtimin e jetëve të harmonizuara dhe të suksesshme, duke u bazuar në vlerat dhe cilësitë e tyre mendore dhe shpirtërore. Është ky ndihmësi që krahas bukurisë fizike, vlerat dhe sakrificat përcjellin një bukuri që shtrihet përtej pamjes së jashtme dhe përzgjedhjeve tona jetësore. Duke vlerësuar dhe inkurajuar bukurinë femërore të ndërthurën me vlerat dhe sakrificat, ne ndihmojmë në krijimin e një shoqërie më të përbashkët, të drejtë dhe të harmonizuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Esida Tufa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena ime
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dhuna
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femra...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com