Data e postimit: 2020-04-11 15:45:37
Lexime: 11351
”Te rrosh a te mos rrosh”
Lloji: Ese filozofike
Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: orgitabushati@gmail.com


Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata më e bukur që na ka dhuruar Zoti .Ai dëshiron që ta jetojmë jetën siç duhet duke i dhënë kuptimin e duhur.Por të gjithë jemi të ndërgjegjshëm që kjo jetë nuk është gjithnjë vijë e drejtë ose fushë me lule. Është nje provë,me sprovat që shpesh të ulin ose të ngrisin shumë lartë.Pra ky udhëtim i përkohshëm na përballë me gjeëra shumë të admirueshme sic janë emocione ,copëzat e lumturisë , ëndërrat,dashuria ,gëzimi etj. Por edhe me gjëra të cilat nuk do të donim kurr ti provonim sic jane dhimbjet ,vuajtjet ,sëmundjet apo më keq akoma humbja e një njeriu tonë të dashur.Mjerisht shumë përballen me hidhërime dhe aq më keq ndihesh nga gjendja emocionale sa syte i hedh nga vdekja .Ndihesh pavlerë apo pa shpresë.
Ah Te rrosh a të mos rrosh !
Të rrosh për të shijuar të mirat që sjell kjo jetë.Të rrosh sepse jemi krijuar të jetojmë ,të punojmë ,të krijojmë familje ,shoqëri.Të marrim guximin që edhe kur duket sikur fati nuk po sillet mirë me ne të mund të sfidojmë veten duke ja dalë mban .Apo të mos rrosh sepse të duket sikur po jeton kot,sikur nuk po mundesh të dalësh nga kjo vorbull e zeze që është krijuar afër teje?Nuk gjen dot guximin ,nuk ke dot durimi apo nuk ke shpresën e duhur për të vazhduar përpara pavarësisht të këqijave që të kanë ndodhur .A ke menduar se çfarë do të të ndihmojë?Kujtoja gjithnjë vetes që në botë miliona veta nga mbarë bota anemban përballen me shumë vuajtje akoma më të rënda seq ato që të kanë ndodhur ty.Por me shpresën e madhe që do të bëhet mirë vazhdojnë të shijojnë jetën .
Kështu që edhe ti vazhdo të forcosh veten gjithashtu ti lutesh Zoti çdo ditë që të të jap guximin e nevojshëm për të përballe çdo gje ne kete jete .Dhe të jesh i sigurt se ai do të të ndihmojë. Është e sigurt se pas çdo lloj vështirësie vjen lehtësimi .
Të rrosh a të mos rrosh
Të rrosh sepse kështu udhëtimi do të të na duket më domethënës.

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...




Komentet e fundit!

Emri: grisela shallas
Email: frenkishallas@gmail.com
Komenti: Eshte e buku te jetosh sepse ka shume njerez qe qeshin qe edhe merzitjen ta tregojne te tjereve duke qeshur.Jeto sepse edhe te jetosh shte e bukur sepse ka persona qe vetem ekzistojne.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com