Data e postimit: 2012-07-10 07:00:46
Lexime: 18167
Shkruajme per veten (Shkrim autobiografik)
Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si me shikojne prinderit e mi.
Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pasur edhe une nje “intimitet” timin. Do ti konsideroja prinderit e mi mjaftueshem tolerante e mirekuptues dhe gjithnje ne gadishmeri per te mu gjendur prane kur une kam nevoje. Besoj se veprimet e lartpermendura kryhen si pasoje se ata kane krijuar tashme besim tek une i cili eshte teper i rendesishem per cdo femije ose moshatar timin. Besimi tregon respekt, nje trajtim ne nje nivel me te larte sesa mosha ime, kjoo ndoshta ka ardhur dhe si pasoje e personalitetit tim teper te pjekur. Me pelqen qe me konsiderojne si shoqe, (kjo nuk do te thote qe kujdesi dhe protektiviteti prinderor nuk jane te pranishem) me marrin mendim per ndodhite, ngjarjet qe kane lidhje me familjen time duke me rritur mua indirekt vetevleresimin dhe menyren e perceptuarit te gjerave.
- Si me shohin miqte.
Me miqte eshte krejt tjeter ngjarje. Besoj se perderisa jam shoqe e tyre dhe shpesh here jane ne kerkom te mendimit ose opinionit tim ne lidhje me gjerat, tregon se me vleresojne si person. Me pelqen te bej shaka edhe pse tashme ato rrjedhin vetvetiu pasi klima eshte teper miqesore. Me konsiderojne vajze te zgjuar, dhe teper te pergatitur. Bisedat jane teper te lira dhe ja kalojme mire me plot kuptimin e fjales. Besoj se nuk ndryshoj shume nga Luna qe jam ne shtepi, me Lunen ne shoqeri. Ndihem e lumtur pasi kjo tregon qe relativisht kam nje personalitet te forte.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinder...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Mavis · Lloji: Hartim · Tema: armiku
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet...




Komentet e fundit!

Emri: duhh
Email: elssbfrfrush@gmail.com
Komenti:

Emri: kjsg
Email: saghdh@gdfsh.com
Komenti:

Emri: doris
Email: dori.101@gmail.com
Komenti: Disa gjera nga keto m perkasin dhe mua...... disa ama.....!!!

Emri: Adelina
Email: adelina.lina@live.com
Komenti: Very good

Emri: ida
Email: ida_kiss@hotmail.com
Komenti: E bukura eshte kur keto fjale te ti thone te tjeret.sepse kur i shkruan vete pak vlere kane!Ja kalofsh bukur!

Emri: elisa
Email: elisa34@hotmail.com
Komenti: KOT FRRR

Emri: fadi
Email: fadi cara@yahoo.com
Komenti: seshte se me la ndonje pershtypje

Emri: tringa
Email: tringa-loqka@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: ergi
Email: ergi asllani@yahoo.com
Komenti: Kot fare

Emri: xhona
Email: alda_dini@shqiptar.eu
Komenti: i don't like that



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com