Data e postimit: 2013-02-27 15:51:11
Lexime: 9740
Kush jam une ?
Lloji: Pershkrim
Tema: Kush jam une ?
Autori: Bleona Aliqku
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 7/4
Qyteti: Skenderaj / Kosov
E-mail: bleona-aliqku@hotmail.com


Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillore te mesme te ulet Shaban Jashari aty kaloj pjesen me te madhe te kohes ,kam respekt per te gjith ata qe vijn ne shkoll per gjith personelin e saj gjithashtu jam e perfshir ne aktivitete te shkollore te ndryshme por gjithashtu marr pjes edhe ne aktivitete jashtshkollore kjo ben nje nxenese te shkelqyeshme ,gjeja me e bukur ne shkoll eshte shoqeria ime te cila e dua shum bashk me kujdestarin e shkolles Prof.Arif Malaj te cilet me mbeshteten dhe me perkrahen ne cdo hap te jetes ,edhe une gjithashtu ju ndihmoi dhe kam deshir qe gjithmone te ju ndihmoi shoqet e mia me te mira jan :Diellza ,Erjona ,Albiona ,Florentina ,Blerina ,Edona,Arjana, Semra,Dijarta,Qlirimatarja,Erdona ,Ilirjana ,Blerta kam edhe ca shok te cilet jan shume shok te mire ,me keta persona e kalojn pjesen me te madhe te dites , ajo qka eshte gjeja me rendsishme ne jete per mua eshte familja ajo perbehet nga babai nena 2 motrat dhe vellau te cilet jan vete jeta ime dashuria e tyre nuk krahasohet me asnje tjeter ata me mbeshten ne cdo cep te jetes .Me pelqen shume te shkruaj dhe te ndegjoi muzik kryesisht ndegjoi cdo zhaner muzikor ,shkruaj gjate kohes se lire ku zakonisht frymezim imi eshte gjerat e jetes se perditshme etj ,gjithashtu me pelqejn shtetijet ne natyr dhe leximi i ndonje romani te bukur ,deri me tani kam lexuar nje numer te madh te librave ,me pelqen lenda e matematikes ,hobi im eshte zgjedhja e problemeve matematikore dhe vallzimi ja kjo eshte jeta ime e perber nga keta njerez te rendesishem dhe keto gjera te vlefshme ,keto jan frymzimi dhe je shtytje e madhe per te ardhmen per mua .

Vepra te ngjashme
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Lena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me muaj e vite te tera. Sa me shum qe kalon koha aq me teper e kupton se sa e bukur qe eshte jeta dhe me plot befasira. Siq dihet qdo njeri ka deshira nje pre...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: libri
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres,eshte sikur kaltersia e pafundme , sikur oqeani i thelle dhe vetem ai qe deshiron mund te zhytet e ta gjej thesarin. Qdo faqe qe e ...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...




Komentet e fundit!

Emri: vanesa
Email: vanesabarjamaj@gmail.com
Komenti: e cna dhet neve kush je ti pz sa pa lidhje

Emri: megi
Email: megi123@live.com
Komenti: pa lidhje

Emri: ana
Email: ana@home.al
Komenti: kot palidhje fareee

Emri: aldi
Email: aldi@hotmail.com
Komenti: palidhjeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: fidan
Email: fida_dj89@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: serxho
Email: serxhopreka@live.com
Komenti: sh sh i vecant si pershkrim HALLALL

Emri: Ilirjana
Email: linda_lama@hotmail.com
Komenti: Shum Bukur

Emri: Shkelzen
Email: xeni_1996@live.com
Komenti: Bukur ^_^ :*

Emri: bleona
Email: bleona-aliqku@hotmail.com
Komenti: flm eralda

Emri: eralda
Email: eralda92@live.com
Komenti: e bukur


Emri: eralda
Email: eralda92@live.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com