Data e postimit: 2016-03-28 14:34:18
Lexime: 6290
Nga e kane burimin dallimet gjinore,nga natyra apo shoqeria.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqerore
Autori: Anonim
Shkolla: Esat Minarolli
Klasa: VIIIB
Qyteti: Pogradec
E-mail: megi@gmail.com


Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ne Toke zbriten dy qenie krejt te panjohura, te ndryshme nga njera-tjetra.Ishin dy njerez, njeri mashkull dhe tjetra femer. Pervec fizikut, ata dalloheshin nga njeri-tjetri edhe nga karakteri. Mashkulli pasyuronte nje person autoritar, kembengules dhe indiferent,kurse femra ishte simboli i brishtesise, elegances, fineses dhe delikateses.Por, me kalimin e kohes, vecorite dalluese per per secilen gjini,tashme u kthyen ne dobesine e femres. Tiparet e saj te karakterit u kthyen ne armen me te rrezikshme per te. Tanime, ajo nuk konsiderohej si nje qenie me ndjenja, por si dicka qe ishte krijuarper te zbatuarurdhrat e te tjereve dhe per tu perulur par tyre. Femra ishte kthyer ne nje person pa te drejta, por vetem me detyra. Ajo nuk kishte statusin e saj ne shoqeri dhe nuk mund te merrte profesionin e saj, nuk mund te votonte dhe jo me te behej pjese e drejtimit te qeverise. Por, nje gjendje akoma me e keqe ishtene familje,ne marredhenien bashkeshortore. Gruaja trajtohej si nje skllave e burrit. Ajo duhet ta degjonte dhe te zbatonte urdhrat e tij. Detyra e saj ishte te punonte, te merrej me punet e shtepise, me edukimin e shkollimin e femijevedhe me mirepritjen e mysafireve. Barra me e rende binte mbi gruan, por gjithsesi vlera e saj ne familje nuk njihej.Por sot, me kalimin e viteve, vlera e gruas dhe femres ne syte e burrave dhe meshkujve ka ndryshuar.Sot, gjinia femerore ka fituar barazi gjinore, te drejta te barabarta me burrat, madje me shume,te cilat ne shume vende te ndryshme te botes njihen dhe respektohen, por ne shume te tjera jo.Ajo perseri konsiderohet si dicka e pavlere, njesoj si ne kohet e hershme,dhe kjo vetem per shkak te mentalitetit te prapambetur te njerezve.
Pra, me pak fjale, natyra na krijoi te barabarte, por ishte vete shoqeria ajo e cila beri diferencen.

Vepra te ngjashme
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Madalena · Lloji: Ese informuese · Tema: Mbrojtja e grave
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativisht me te ulet por kurre nuk eshte zhdukur.Pra sic permendem, qe ne lashtesi gruaja ka qene gjithnje nen hijen e nje burri edhe pse me kalimin e viteve roli...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....




Komentet e fundit!

Emri: erjeta
Email: erjeta@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e bukur si ese, por vetem se nuk duhet te harrosh nje nga karakteristikat gjuhesore te tekstit argumentues qe eshte perdorimi i foljeve ne kohen e tashme.

Emri: Hahani
Email: Hahani@hotmail.it
Komenti: Julutem a mud te me gjeni se nga e kan burimet dallimet gjinore julutem teni se me duhet per neser

Emri: Hahani
Email: Hahani@hotmail.it
Komenti: Julutem a mud te me gjeni se nga e kan burimet dallimet gjinore julutem teni se me duhet per neser

Emri: jeta gjoka
Email: jeta.gjoka@outlook.it
Komenti: nga e kane burimin dallimet gjinore tani ju lutem se me duhet per neser

Emri: arjeta gjoka
Email: jeta.gjoka@outlook.it
Komenti: a mnd te gjeni se nga e kane burimin dallimet gjinore ju lutem tani se me duhet per neser.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com