Data e postimit: 2014-02-16 13:00:00
Lexime: 56274
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne shoqerine e sotme
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gruaja,shoqeria,
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Internacional
Klasa: XI
Qyteti: Vlore
E-mail: wonder.love.you@gmail.com


Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paafte"; inferiore ndaj burrit dhe e pazonja per te arritur suksesin.
Me kalimin e kohes,keto barriera mendore dhe kompleksitete u zhduken,dhe shoqeria njohu rolin tejet te rendesishem qe gruaja ka zene ne ditet e sotme.
Grate arrijne te marrin arsimimin me te mire dhe zoterojne nje sere aftesish dhe kualifikimesh qe kane dhene rezultate te kenaqshme ne boten e punes.Gruaja ka arritur te zere poste prestigjioze,te drejtoje,si dhe te jete pjese e qeverise.Ajo nuk ndihet me inferiore ndaj burrave dhe arrin te marre vendime te rendesishme.Perkushtimi dhe puna e saj kane bere qe shume kompani sot te preferojne grate ndaj burrave per zgjidhjen e ceshtjeve me rendesi.Numri i grave qe punojne eshte rritur dhe ky faktor ka bere qe ato te kene fituar pavaresine e tyre.Edhe roli i saj ne familje ka ndryshuar.Nese dikur familjet ishin patriarkale,sot ka nje balancim te autoriteteve dhe mendimi i gruas ka shume peshe.
Megjithate,nuk duhet anashkaluar fakti qe shume gra,sidomos ne zonat rurale,nuk e kane fituar ende rolin qe u takon.Ato jane ende te nenshtruara dhe mbi to ushtrohet dhune.Keto gra jane viktime e nje mentaliteti kaq mesjetar.
Per fat te mire,shume prej ketyre grave jane ndergjegjesuar dhe kane raportuar padrejtesite qe u behen.Shifrat ne Shqiperi vertetojne se numri i denoncimeve nga grate po vjen duke u rritur.Shume organizata nuk ngurrojne t'u vijne ne ndihme ketyre grave, duke i bere te kuptojne sa te rendesishme mund te behen ne shoqeri.Grate jane e do te mbeten themeli baze,ku ngrihen te gjitha vlerat dhe cilesite me te mira te shoqerise bashkekohore.

Vepra te ngjashme
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Madalena · Lloji: Ese informuese · Tema: Mbrojtja e grave
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativisht me te ulet por kurre nuk eshte zhdukur.Pra sic permendem, qe ne lashtesi gruaja ka qene gjithnje nen hijen e nje burri edhe pse me kalimin e viteve roli...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...




Komentet e fundit!

Emri: marigona
Email: ridona99@hotmail.com
Komenti:

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: Xhoana
Email: XhoanabratA@yahoo.com
Komenti: Shm bkr bravo mendime shm te bukra

Emri: edona
Email: edonarricku@hotmail.com
Komenti: eshte shume e vertete

Emri: KejdiOfficialVevo
Email: kejdi_koci@live.com
Komenti: Bukur!

Emri: sabile
Email: sabile2015@hotmail.com
Komenti: interesant

Emri: emili
Email: emili2015@hotmail.com
Komenti:


Emri: bler
Email: bler2015@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: sara
Email: sara@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: klajdi
Email: eriseldadajlani@outlook.com
Komenti:

Emri: klajdi
Email: eriseldadajlani@outlook.com
Komenti: 11

Emri: dhurata keci
Email: dhurata.keci@yahoo.com
Komenti:

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Kot fare..

Emri: beni
Email: beni@info.al
Komenti: sdhume keq

Emri: kh
Email: kledisina@hotmail.com
Komenti: hu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com