Data e postimit: 2013-04-27 20:10:21
Lexime: 23168
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jul Cezari
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit.

Personazhi kryesor ne vepren e Shekspir I cili eshte Jul Cezar I ka te gjitha keto aftesi.
Jul Cezar ishte perandori I Romes dhe qellimi I tij me I madh ishte te behej mbreti I shtetit Romak.
Jul Cezar edhe pse ishte I zhgenjyer dhe I demtuar nga ata qe gabimisht quheshin "miqte" e tij, ishte udheheqesi me I mire I asaj kohe. Ne histori thuhet se Jul Cezar nuk ishte burri me I pashem ne Rome, gjithsesi ai ishte me I fuqishem se te gjithe te tjeret.
Cezar ishte perfekt ne mbajtjen e fjalimeve ne publik. Fjalimet e tij inspironin cdo njeri qe ai fliste dhe ishin shume bindese per ata qe nuk ishin kompletisht ne favorin e tij. Ne pergjithesi romaket e donin dhe e admironin Jul Cezarin. Ata I ofruan nje kurore tre here ne dite, por edhe pse ai e donte, e refuzoi.
Cezari ishte ne gjendje qe te bente me shume per te fituar kuroren me anen e fjalimeve te tij te famshme.
Ai ishte shume imponues dhe orator ne fjalimet e tij dhe kjo bente qe te respektoj nga publiku.
Jul Cezari shikohej me sy te mire nga te gjithe ata qe ishin ne dijeni te arritjeve te tij ushtarake dhe jo per pushtetin e tij politik.

Cezari nuk ishte personi me I sjellshem dhe me miqesor ne rome. Ai me shume shqetesohej per veten e tij. Brenda tij mbizoterone krenaria dhe ftohtesia. Jul Cezari ishte shume egoist dhe donte pushtet mbi Romen. Ai ishte lakmimtar dhe I vrazhde me senatin dhe perpiqej qe te ishte sundimtari suprem.
Cezari ishte shume I zene me veten e tij dhe qellimin kryesor qe kishte per te udhehequr Romen, dhe nuk e kishte vene re qe burrat nuk po e pelqenin menyren se si ai po vendoste dhe se si I trajtonte ata.
Kjo gje po e conte ate ne rrezimin e tij.

Jul Cezari ishte nje lider I fuqishem por gjithashtu ishte dhe nje bashkeshort. Gruaja e tij ishte Calpurnia. Ajo ishte e cmendurisht e dashuruar me Cezarin, por atij nuk I interesonte fare kjo gje. Ai e kishte ofenduar gruan e tij Calpurnia ne publik duke e quajtur te pavlere. Cezari nuk e vleresonte sepse ajo nuk mund te bente femije keshtu qe ai e trajtonte ate si nje stoli, jo si partneren e tij. Ai theshte se steriliteti I gruas se tij ishte nje mallkim. Edhe pse Cezari nuk e donte dhe gjithnje e injoronte, ajo perseri shqetesohej per ate. Calpurnia e respektonte Cezarin dhe e pranonte qe ai ishte superior nga ajo. Kjo gje tregohej nga menyra qe ajo I drejtohej atij me shprehjen "Shkelqesia Juaj".
Me te gjitha poshterimet dhe ofendimet qe Cezari I bente Calpurnias, ajo perseri I qendronte besnike dhe dashuria qe ajo kishte per ate ishte e vertete.

Lidhja qe ai kishte me gruan e tij nuk e shqetesonte aspak sepse ai ishte I perqendruar per te marre pushtetin e Romes ne duart e tij.
Cezari ishte udheheqesi me I mire dhe oratori me bindes, por egoizmi I tij e coi ate drejt fundit, drejt vdjekjes.

Nese Jul Cezari nuk do te ishte vrare, Roma ndoshta do te ishte rrezuar por kjo do te ishte nje gje e mire per Romaket sepse ai do te kishte forcuar popullin dhe do ta kishte bere ate me te fuqishmin ne bote.

Edhe pse Jul Cezari ishte I sabotuar nga shoket e tij ai ishte udheheqesi me I mire sepse ishte I pajisur me tre nga aftesite me kryesore qe nevojiteshin per te
udhehequr vendin.

Vepra te ngjashme
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: MREKULLITE
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE MREKULLI DO TE ISHTE VERTET; MREKULLI; SIKUR TE GJITHE TE FALNIM ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: STELINA FIZMANI · Lloji: Poezi personale · Tema: Bukuria e emrit tim
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty ishte freskesia, Mora 1 L te lulja aty ishte aroma, Mora 1 I te inati aty ishte zilia, MOra 1 N te nena aty ishte dashuria, MOra 1 A te ari atu ishte ...
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: drin balidemaj
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Poezi personale · Tema: mendimet
Ngadonjehere mendoj Se si mund te ishte toka pa njerez E erret e frikshme Se si do te ishte livadhi pa peme Bosh Se si do te ishte deti pa uje I pakuptimte Se si do te ishte pema pa lule Idjotsi Se si do te ishte nena pa femije EKZISTON PO...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...




Komentet e fundit!

Emri: omer bossi
Email: omerbarilevaa@gmail.com
Komenti: thats boring

Emri: sara
Email: sarathodhori@yahoo.com
Komenti:

Emri: erda
Email: hanife.demnushi@mail.com
Komenti: thjeshte qarte dhe bukur

Emri: sdfd
Email: thjesht.mezini@hotmail.com
Komenti: kot fare pfffffffffffff

Emri: anna
Email: anna@yahoo.com
Komenti:

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: Nje ese me vlera te medha historiko-tragjike e cila do te mbahet mend per shume gjate.

Emri: aida
Email: aida.sinani@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur,bravo!

Emri: gogo
Email: gogo@live.co.uk
Komenti: shume info i dobishem.

Emri: lorela
Email: lorelashaqollari@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: xristina
Email: xristina.t4@gmail.com
Komenti:


Emri: ADELA
Email: adela-gjana@hotmail.com
Komenti: SHUM BKR

Emri: asasass
Email: saasasas@gmail.com
Komenti:

Emri: fuck that
Email: miricela@ymail.com
Komenti:

Emri: anita
Email: anitaana@hotmail.com
Komenti: not so good

Emri: Lindita Daci
Email: www.LinditaDaci@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja por kishe bere disa gabime drejtshkrimore.

Emri: ergi
Email: ergi-kampula@hotmail.com
Komenti: ok



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com