Data e postimit: 2015-11-10 18:36:55
Lexime: 5744
"Zgjohem plotesisht nga endrra e lumturise familjare ne nje shtepi kukulle..."
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Autori: Anxhela Hasankolli
Shkolla: Gjimnazi "PLATON"
Klasa: XII
Qyteti: Korce
E-mail: anxhelahasankolli@gmail.com


Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtesine dhe mbeshtetjen nga pjesetaret e familjes se saj.Nje deshire e paplotesuar dot nga ata.Nje deshire qe asnjehere ndoshta,s'mund te plotesohet me ato qe ajo kerkon.Por,perseri,ajo tregohet e forte dhe e gatshme per t'u perballur me cdo veshtiresi qe mund t'i kanoset me vone.Eshte e gatshme te shumezoje gjithcka me zero kur behet fjale per femijet dhe bashkeshortin e saj.Por, a ka njeri ne kete bote,valle,qe mund te vleresoje punen e lodhshme dhe sakrificen qe ajo ben vetem e vetem per ti mbrojtur ata nga rreziqet?Shume rralle.A e dine ndoshta se cfare mund te ndieje ajo ne ato momente kur nje e drejte i eshte shkelur rende?Eshte ndergjegja,ajo e cila e mban ate ne kembe dhe ajo qe e sfidon ate me sfida teoer te veshtira.Mund ta shikosh ti nje nene qe qesh ,qe punon pa pertese,qe ndjehet e lumtur.Por pamja e jashtme e saj te genjen,pasi ti nuk muns t'ja shikosh se cfare ajo ndjen ne brendesi te shpirtit.Nje merzitje dhe nje lodhje ia ka kapluar gjithe trupin.Por,jane keto ndjenja te saj qe e bejne ate te ngrihet perseri ne kembe dhe te mos dorezohet kurre.Syte e saj duan vec te shohin lumturine e familjes,perafimin e tyre ndaj saj dhe me ne fund te gezoje dashurine e femijeve dhe bashkeshortit.Por kjo eshte vetem nje endert,nje iluzion ne syte e saj qe ajo e sheh perdite.Ajo tashme ka arritur piken e perbuzjes dhe te fshije akoma nga kujtesa e saj fjalen dashuri,ngrohtesi,lumturi familjare.Ajo tashme ka mesuar shume prej ketij filmi kaq "gazmor" dhe qesharak,saqe e ben te ndjehet njelloj si ne nje festival kukullash,ku secli e merr ate dhe luan me te.Por,jo,ajo kishte shume te drejte,pasi kishte ndjere se edhe ajo bente pjese ne kete film.Ajo ishte personazhi i saj kryesor dhe ky rol spo i pelqente aspak!

Vepra te ngjashme
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shekulli i imazheve te shtirura. Jetonin politikane qe fshehnin egoizmin e tyre pas disa buzeqeshjeve verbuese. Super modelet erresonin syte e njerezve duke pe...




Komentet e fundit!

Emri: sevi brahimi
Email: sevibrahimi46@gmail.com
Komenti: shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com