Data e postimit: 2019-12-09 17:01:12
Lexime: 5214
dashuria ndaj femres
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dashuria ndaj femres
Autori: Diellza Surdulli
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 8A
Qyteti: Bujanoc
E-mail: diellzasurdulli@gmail.com


-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyesesh perseri qe ajo te qaje ne krahet e tu.Femer nuk eshte vetem nje lekure,eshte nje bote brenda qe pret ta zbulosh ti.Sigurisht,jo neseje aq i verber sa ta shohesh nga jashte.Ti gjykon qe ajo perdor kozmetike.Ama per ke i ben ato kjo?Per ty,gje qe ti se vlereson asnjehere.Femer eshte ti gjesh defektet e tua e te gjesh qdo lloj menyre te mundshme per ti fshehur.Nuk mund ti thuash kurre nje femre qe eshte e shemtuar.Kjo eshte idiotsi.Nese nuk te pelqen ty,do te jete dikush tjeter qe e adhuron.Femer do te thote te jesh xheloze deri ne fijen e flokut.Ty te duket qmenduri,por qfare te gjen sikur ti pergjigjesh pyetjeve te saj ne qdo kohe?Apo te vjen turp nga shoket qe femra jote te kerkon llogari?Bukur,po ti pse i kerkon asaj?Te kesh kontroll mbi nje femer nuk eshte krenari eshte mposhtje.Nuk mund ta ofendosh nje femer.Ti nuk e din se edhe nje fjale e thene ne shaka e siper,mbetet ne mendjen e saj per shume kohe.Nje femer nuk ben si delikate,ajo eshte.Ti per qfare je?-Qe ta mbash forte ne krahe dhe ta besh te ndihesh e sigurt.Femer do te thote te kesh nevoje per perkdhelje qdo sekonde.Me nje femer nuk duhet vetem te besh mardhenie,duhet te besh dashuri.Dhe asnjehere mos e bej nese ajo nuk eshte e sigurte qe ti e do,sepse nese ti e kerkon,nga dashuria do ta bejepa deshiren e saj.Vetem qe mos te humbasi ty.Asaj i dhemb edhe nje fjale,imagjino pastaj te tjerat.Femra qe kur eshte femije eshte nje nene,ndersa mashkulli behet baba ne momentin qe e merr femijen e tij ne krahe.Ndaj ajo eshte mesuar qe njerezit ti trajtoje si femijet e saj.Ashtu si te pyet nena jote "ku je,qfare ben" ashtu te pyet edhe e dashura jote.Kjo eshte sepse jo mendon per ty ndoshta edhe para vetes se saj.Ajo te do si shok,si vella,si te dashur,si burre dhe si gjdo gje tjeter.
Ndaj nese nje dite do te duash nje femer mendo per te gjitha keto!
Perndryshe,ler dike tjeter qe do ta beje ne vendin tend.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Ema Magashi · Lloji: Fjale te urta · Tema: Nje femer
Nje femer Kurr mos e bej Nje femer per Te qajt Se nje dit do Te kthehet Edhe ty
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ndaj gruas...
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
Autori: new born australia · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Te moderrnizuarat & Te normalizuarat
te dushura goca te modernizuara , nuk edhe nje moderrnizim te zhveshesh , te tregosh format fizike , eshte nje injorance qe ne kohet e sotme , po titullohet si nje moderrnizim , epitete te ndryshe qe jane shum te kenqme por vetem nga qeshtja seksuale, e u...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com