Data e postimit: 2014-11-24 20:48:46
Lexime: 6064
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Dhuna
Autori: Rajmonda Tota
Shkolla: "Bajram Curri"
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: littlerejan@gmail.com


“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja sa edhe kur te shtrihem s’do mund te fleje kurrsesi e qete.Oh jo me kujtohen duar e tua,duart e tua te frikshme,te forta,goditese,te tmerrshme.Peshperis me veten time gjithmone: “Ai do te me godase prap” “Ai,ai do te me vrase mua.” Ky mendim I tmerrshem s’me le rehat qofte per 1 minut te vetem.Kjo bota,kjo bota kaq mizore tregohet me mua, me gjithkend.Saqe nje njeri I thjesht si une ska asgje me te vecante ka te drejten te me godase deri ne ate menyre sa s’mund ti dal kujt perpara.Oh ky kurrupsioni na ka pushtuar gjer ne fyt!Akoma ekziston mendimi qe nje “mashkull” ka te drejta me shume se nje “femer”!Kurrsesi! Sot eshte vendosur barazi gjinore dhe duhet ta respektojne.Sot nuk duhet te dominoje vtm mashkulli ne nje shtepi sot duhet te dominojne te dy njesoj pa bere asnje dalllim.Femra eshte nje qenie e cmuar per te gjithe.Femra per ty eshte nje Nene,nje Grua,nje Moter,dhe nje Vajze.Do ju vinte mire skr ne kete menyre ju ju meshkuj t’ju dhunonin nenen gruan motren apo vajzen tuaj.Epo mendoni o te shkrete bota nuk rrotullohet vec rreth jush,bota na rrotullohet te gjitheve njesoj.Por e di qe ne shtetin shqiptar akoma ne disa vende eshte gruaja ajo e nenshtruar por duroni do te vije dita kur ata do pendohen do pendohen shume.Oh kur e kujtoj fjalen durim e di do e keni te pamundur por e di cfare e mira e te mirave eshte vetem te kerkoni te drejten.Drejtesia eshte zgjidhja e duhur per nje femer te denje ,aspak nuk mund ta quajme nje femer te ulet qe kerkon te drejten e saj.Ajo eshte nje femer me moral dhe me dinjitet te plote. Sic ka thene dhe dijetari I famshem(Sigmund Frojd) “Te jesh gjithmonë i ndershëm me veten, është një ushtrim i këndshëm.”

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova · Lloji: Ese filozofike · Tema: realiteti
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ndaj gruas...
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...




Komentet e fundit!

Emri: al
Email: al@email.com
Komenti: sa kotttttttttttttttttttt

Emri: rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti: :

Emri: ana
Email: anabeliaj@gmail.com
Komenti: /

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: po mu um pëlqen shumë edhe ke shkre shumë

Emri: xhesi
Email: xhesi.xh@live.com
Komenti:

Emri: RAJMONDA
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com