Data e postimit: 2015-03-11 14:36:55
Lexime: 13438
Dhuna ndaj grave
Lloji: Ese informuese
Tema: Mbrojtja e grave
Autori: Madalena
Shkolla: Rreth-tapi
Klasa: E 8-te
Qyteti: Kucove
E-mail: anxhela_leshi@yahoo.com


Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativisht me te ulet por kurre nuk eshte zhdukur.Pra sic permendem, qe ne lashtesi gruaja ka qene gjithnje nen hijen e nje burri edhe pse me kalimin e viteve roli i saj ka ardhur duke u rritur eshte mjaft e qarte se midis nje burri dhe nje gruaje do te ekzistoje gjithnje nje pabarazi e ndjeshme.Por kjo pabarazi ndoshta mund te keqkuptohet nga gjinia mashkullore dhe merret si e drejte per ti keqtrajtuar ato.Dhuna e burrave kunder grave shfaqet ne shume forma si psikologjike, por me teper ato fizike te cilat pervec se lene nje gjurme te paharrueshme,ato mund te cojne deri ne vdekje.Per mbrojtjen e grave ne bot jane krijur shume organizata por ne asnje menyre nuk mund te behet nje pun e mir ne qofte se vet femrat nuk largojn friken nga burrat por vazhdojn te durojn sjelljen e tyre duke ulur koken me frike.Lufta kunder grave mund te behet efektive vetem ne qofte se te gjithe te bashkuar i themi"STOP DHUNES KUNDER GRAVE"

Vepra te ngjashme
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: abuzimet dhe llojet e saja.
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna dhe seksuale . Abuzimet fizike janë : Rrahja e adoleshentëve ,dhuna në familje . Abuzimet fizike Rrahja me rrip/thupërr/këpuc/dhe me gjëra t...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: kli · Lloji: Analize letrare · Tema: drejtesia
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cilesia e atij qe eshte i drejte;vertetesi. 2. Teresia e organeve qe mbrojne rendin juridik ne nje vend. Duke lene menjane ligjet dhe rregullat cdokush prej ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ndaj gruas...
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...




Komentet e fundit!

Emri: Hasan
Email: Eralila@hotmail.com
Komenti: Shume faleminderit per kete ese me ndihmove shume :-*:-*

Emri: vdz
Email: vzd@vdz.vdz
Komenti:

Emri: sara
Email: Sara@hotmail.com
Komenti: Laft nam ai qe e ka bere kete.Shuuuume kottttt😫😖😣😩

Emri: graci
Email: grasjela@yahoo.com
Komenti:

Emri: Niceeeeee
Email: hh@hotmail.com
Komenti:

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: Thjesht unike



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com