Data e postimit: 2012-10-15 12:53:01
Lexime: 10706
100 vjetori i pavaresise
Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Autori: jonathan pano
Shkolla: servete maci
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: jonathanpano2@gmail.com


Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend te njihet per vlera mjaft te medha. Ka data te cilat e bejne shqiponjen e flamurit tone te fluturoje.
Data 28Nentor !! Historia mund te flasi me shume nga c’mund te them une per te, por nuk mund ta tregoj me aq krenari sa e tregoj une. Me vjen natyrshem te permend emrin “Ismail Qemali” dhe jam e sigurt se ky emer flet vete per te gjithe shqiptaret. Nje burre i mocem qe ngriti flamurin ne flladin e eres, qe percillete armiqte nga kufiri i shtetit tone. Nje individ qe jam e sigurt qe njihet dhe jashte shqiperise.
Pavaresia e Shqiperise solli mjaft risi. Solli krijimin e nje shteti te pavarur, nje shteti qe sot njihet si vend i shqiponjave, si vend i burrave krenar dhe puntor, si vend i cili ze nje pjese shume te vogel ne bote, por qe per te gjithe ne mbart nje rendesi te madhe. Nje vend qe per vite te tera me radhe njihej si nje vend i mbyllur nga te tjeret, si nje vend qe nuk kishte nevoje per ndihmen e nje shteti tjeter. Shqiperia eshte nje vend i cili ne nje fare menyre dinte si te ecte vete perpara, ndonese me hapa te vogla. Por fundja cdo gje e madhe nis nga dicka e vogel. E si cdo vend tjeter pati dhe ai rebelimin ndaj deres se tij te mbyllur, duke u kthyer ne nje vend qe tashme kishte mundesi te levizte lirishem kudo.
Do te ishte apsurde te mos permendim se sa shkrimtare e moren penen ne duar per te shkruar per pavarsine e vendit tone. Se si ato fjale qarkulluan kudo anembane.
E si mos te permendim shprehjet e popullit, qe tregojne gjithmone e me shume se sa e duan shqiptaret shqiperine. Nder te panumertat do te vecoja njeren prej shprehjeve, e cila sa here qe thuhet, zgjon te une nje ndjenje qe qendronte diku e strukur: “Duaje atdhen, si shqiponja folene !”.
Dhe lind pyetja: “A ekziston ndonje shprehje tjeter qe mund t’i pershtatet me shume vendit tone ?!” , dhe me plot gojen e them JO.
Vendi im eshte vendi i shqiponjave, eshte vend i te fortit, i krenarise, i patriotizmit, i gjithckaje pozitive dhe krahasimi me shqiponjen eshte krahasimi me dinjitoz qe mund t’i behej.
Shqiponja, mbreteresha e qiellit, ajo qe nuk di te lej te voglin e saj vetem e te pambrojtur, ajo qe nuk do te largohet kurre nga foleja e saj.
Ja pra, keshtu jane dhe shqiptaret, mbreterit e tokes se tyre. Mbreterit te cilet sot festojne 100vjetorin, krenar si gjithmone. Keta jemi ne, kta jane shqiptaret, nje popull qe si kurre asnjehere me para do te festojne 100vjetorin e pavarsise se tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...




Komentet e fundit!

Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: bravoooooo nje ese sic duhet per pavaresine e vendit tone te lumte

Emri: luahi
Email: luahi@yahoo.com
Komenti: neser kam per te dorezuar ne ese arguentuese ishalla ben pune

Emri: ALBIN
Email: binni-gara@hotmail.com
Komenti: Nester kam hartim e mora qita ishalla naj not te mir :p

Emri: gentrit
Email: gentritpllana@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur Kosova Shqiperia 1....gjithnje

Emri: ela ela
Email: elafier@yahoo.com
Komenti: very good nice brave i like

Emri: Okled
Email: okled.rakipi@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur e formuar ne menyre perfekte pa gabime jonathan bravo, me pelqeu!

Emri: Antonio
Email: Antoniomecollari@zbavitu.com
Komenti: Sh e bukur kjo eseja se Fb :Pp . . se do na duhesh raste tjera :P !!

Emri: besa
Email: viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti: Shume ese e bkr bravo......po ti ana dine te besh ese me te bkr ..nqs po pse nk i publikon ?????? :)

Emri: Rreze
Email: rreze-arta@live.com
Komenti: Bravo eshte shum shum ese e bukur te lumt ,eshte taman ajo qe me duhej per hartim ne gjuhen shqipe faleminderit me respekt nga rrezja :)

Emri: amliv
Email: vilder@yahoo.com
Komenti: ese shum shum shum e bukur bravo ishte gjithcka me kuptim bravooooo.....


Emri: rigenti
Email: rigentgjoni@hotmail.comgentrige
Komenti: kjo eshte e duhura

Emri: linda
Email: aj.linda@live.com
Komenti: Shumm e mire :)

Emri: Atinesra
Email: Atinesra@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e papame

Emri: Alesia
Email: Zyriqiqazim@hotmail.com
Komenti: Pikerisht Kjo me duhej

Emri: enli
Email: enli_38@hotmail.com
Komenti: eshe me kot nuk gjen. edhe me dash me e bo kaq keq se bo dot.haahhaahhaahha:p

Emri: erona
Email: erona-b@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume!

Emri: Ana
Email: Anajali@yahoo.com
Komenti: Ese shum koti sia vlen ta kerkosh :p

Emri: Artina
Email: artiola_elezi@live.com
Komenti: Mire ! Themi se kufjte e Shqiperise e ndajne Kosoven dhe Shqiperine ?! Kjo eshte veq se nje privilegj i kesaj qeverie . Populli yne duhet ti mposht te gjitha sepse qdo njeri ne jete eshte i barabart me tjetrin . Ne duhet te jemi si me pare , nje Shqiperi qe ta marrin shembull e gjithe bota , NJE SHQIPERI ETNIKE . Sa per Ese-n eshte jasht mase me vlera.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com