Data e postimit: 2014-10-26 16:47:36
Lexime: 4373
100 Vjetorii i Shqiperise !!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Autori: Erdona
Shkolla: Neim Babameto
Klasa: IX b
Qyteti: Durres
E-mail: fixsusjatdonty@yahoo.com


Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj kohe e kane bere vendin te njohur per vlera te medha historike e kulturore . Flamuri eshte shpirt i kombit , ndersa himni eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah indetitetin tone kombetar . Ndersa hiimni qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te Asdrenit i cili ka nderuar Shqiperine e sigurisht eshte bere njesh zeri i tij me te gjithe patriotet shqipetare duke kenduar kudo .

Vepra te ngjashme
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: lopa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: 100 Vjet Shtet Shqiptar
100 vite te cliruar 100 vite te paharruar 100 vite shqipetar 100 vite shkuan mbar 100 vite te pavarur 100 vite sovoran 100 vite te pandar 100 vite shqipetar 100 vite pavarsi 100 vite liri 100 vite demokraci 100 vite SHTET SHQIPETARI
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: Ilirjada Bendo · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Gjithsej 100 vjet pavarsi, Nga viti 1912 e deri me tani, koha e lufterave ka perfunduar, rendesine e paqes te gjithe e kane kuptuar 28 nentori po afron, ejani femije te gjithe ta festojme, festen e pavaresise, ne atdheun e Shqiperise.




Komentet e fundit!

Emri: algerti
Email: algert.marku@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: anna
Email: anna@hotmail.com
Komenti: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua

Emri: df
Email: anna@hotmai.com
Komenti: wertyujnbvcxz



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com