Data e postimit: 2013-01-09 07:38:28
Lexime: 7675
Ne Vlore per shpalljen e pavarsise se Shqiperise
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me teper ,me rrezellitese,me e bukur dhe plot jete.I gjithe qyteti po gumuzhine ,degjohen nga larg zerat e femijeve te gezuare tek luajne ,ose pershperimat e nenave te lagjes qe bejne thashethemet e mengjesit.Dal nga shtepia dhe eci rruges me kalldrem,shoh fytyra te qeshura qe gjithe jeten time I kisha pare te ngrysura,ju dallohej gezimi qe kishin vetem duke I pare. Oh…… kjo eshte dera e shtepise se Marigose ,po kaloje te shoh se ku ka arritur me flamurin ,ka dy dite qe rri edhe naten zgjuar,e ka qepur njehere pastaj e ka prishur sepse nuk I pelqente ,flamurin ajo e do te persosur,ashtu si eshte edhe kjo dite.Trokas ne dere dhe ma hap Marigoja e cila dukej aq e lumtur sa edhe syte po I shkelqenin.Me tregoi flamurin dhe I ka dale shume I bukur sa nuk mund te pershkruhet me fjale.E lashe Marigone te pergatitej dhe u largova.Kur po ecje, gjithmone anash ne rruge qendronte nje lypes qe me vinte keq sa here qe e shikoja,qendronte aty me koken ulur ne heshtje, por ama sot nuk qenka,ndoshta edhe ai eshte bere gati per festen e pavarsise ,nuk I qendrohej aty vetem tek te gjithe festojne se bashku ,edhe ai njehere te vetme duhet te jete I lumtur. Jam afer sheshit dhe po shoh qe paskane ardhur shume njerez qe tani ,ndersa ballkonin e kane rregulluar qe dje.Mendohet se pas pak do te vije Ismail Qemaili,Isa Boletini dhe shume e shume atdhetare te tjere te ardhur nga e gjithe Shqiperia .Teksa une po mendoje keto, njerezit po therrasin: - Erdhi,erdhi… Te gjithe rrethuan karrocen,keshtu shkova edhe une pas tyre, dhe shikoj qe nga karroca doli Ismail Qemaili mjaft I lumtur ,sigurisht ai ka nje pune shume te madhe qe kerkon zgjuaresi dhe trimeri nga ajo sot varet fati I gjithe vend.Mes turmes u fut Marigoja me flamurin ne dore dhe ja dorezoi Ismail Qemailit, ai bashke me atdhetaret e moren dhe u ngjiten ne ballkon.Tani po mban fjalimin ku po thote se Shqiperia eshte me ne fund e pavarur ,nje komb, nje popull,nje gjuhe , nje flamure dhe mbi te gjitha nje gjak. ..Oh….keto fjale dua te m’i perseritni me mijra e mijra here,dhe akoma nuk do ti besoja ,do me dukej nje enderr mjaft e enderruare.Eshte hera e pare ne jeten time qe jam kaq e lumtur ,por jo vetem une por e gjithe Shqiperia anembane.Endrra shume vjecare u be me ne fund realitet. Gjyshit qenkane duke I rene lote por po I fshine shpejt qe te mos e shohim qe po qane ,por I lejohen se jane lote gezim.Me ne fund Ismail Qemaili e vendosi flamurin I cili valvitej I lire dhe dukej sikur edhe ai po feston me ne.Nuk mund ta pershkruaje se cfare po ndjeje ne keto moment por ndihem krenare qe kam lindur ne nje vend si Shqiperia,ku edhe balta per ne eshte mjalte!

Vepra te ngjashme
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori
Neser eshte 28-29 netori shume e gezuar jam per flamurin tone te gjithe po festojn te gjithe veshin xhupa te kuq me shqiponj edhe une po ashtu po kercej e po kendoj Per kyt dit qe Ismail Qemali vendosi flamurin don ne Kosov U...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...




Komentet e fundit!

Emri: jhqfqqkmfqqqmklDIJ
Email: ihqfqqkmfqqqmkiDij@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: hasan
Email: HASAN@HOTMAIL.COM
Komenti: MUT E KE BO

Emri: adri
Email: albert.kaqiu123@outlook.com
Komenti: shum bukur

Emri: ssss
Email: sentibelag@hotmail.it
Komenti: sss



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com