Data e postimit: 2014-12-18 19:28:04
Lexime: 5540
70-vjetori i pavarsise
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shqiperia
Autori: silvana patarria
Shkolla: skenderbeu
Klasa: XI
Qyteti: krume
E-mail: sailor_moon@hotmail.com


Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne
skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse te gjithe popujt e huaj I suleshin shqiperise?Kesaj pyetje eshte e lehte ti kthesh pergjigje.Shqiperia ishte dhe vazhdon te jete nje vend perfekt.Nje vend qe ploteson te gjitha kriteret per te qene nje shtet I mireformuar .Nje vend qe pushtuesit e huaj tentuan te na e merrnin per shkak te pozitave gjeografike te favorshme per zhvillim por qe ne shqiptaret nuk ua lejuam sepse eshte vendi yne.Toka qe na mesoi ta duam dhe ta mbrojme me jete vendin tone ashtu siq kane bere te paret tane.70 vite me pare atdheu yne ishte pushtuar nga nazi-fashistet dhe bashkepunetoret e tyre vendas.Qindra vite shqiperia ndenji e pushtuar dhe e zaptuar nga pushtuesi nazi-fashist.Pesuam shume poshtersi,pushkatime e internime.Dite te veshtira ishin per popullin shqiptar,dite qe zbardhnin te zymta,dite qe me shprese jetoheshin ,dite terrori qe mezi pritej te perfundonin.A nuk ishte e mjaftueshme per ne ndarja e shqiperise etnike me 1913?E copetuan shqiperine pa pike meshire dhe perseri kerkojne ta marrin.Por data 29 nentor 1944 e mbylli kapitullin me te veshtire per atdheun tone.I dha fund pushtimit nazi-fashist.Ne ate mengjes Shqieria deklarohet nje here e pergjithmone e lire dhe sovrane.70 vjetori I clirimit eshte gezim I madh per te gjith shqiptaret sepse kujton diten kur shqiperia clirohet dhe diten kur ne vendin tone fillon te mbizoteroje paqja.Prandaj kjo dite eshte e madhe per kedo qe eshte shqiptar ane e mbane botes.Pa dyshim qe shpallja e pavaresise dhe clirimi I atdheut jane ngjarjet me te medha te historise sone dhe keto data meritojne nje respekt te veqante dhe nderim nga gjithe shoqeria jone.Te nderojme sakrificen sublime,gjakun e deshmoreve,dhe heroizmin e luftes.Te krenohemi me veten qe kemi gjak Shqiptari.Gjak I nje populli qe nuk shuhet kurre .Te krenohemi me vendin tone,Shqiperine ,vendin per te cilin ja vlen te japesh jeten me plot deshire sepse eshte nena qe na rriti e na mesoi te jemi Shqiptar autokton.

Vepra te ngjashme
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdhu im
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me fal lumturi Ne kete bote atdhe tjeter sdua Vec shqiperia eshte per mua Ketu ska pasur trima te ndrojtur Me jete atdheun e kane mbrojtur jam Shqiptar m...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...




Komentet e fundit!

Emri: Arbion
Email: arbion.canga@gmail.com
Komenti: Eshte 70 vjetori i clirimit dhe jo i pavarsise



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com