Data e postimit: 2019-05-26 12:00:08
Lexime: 17405
Jam krenar qe jan shqiptar
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Autori: Klaudja Liçaj
Shkolla: 100 Vjetori i Pavarsis Zhupan
Klasa: Vlll
Qyteti: Fier
E-mail: klaudja2005@gmail.com


Ese: Jam krenar qe jan shqiptar
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku jane zbuluar gjera arkeologjike si :Apolonia ose si Butrinti,qytetet e vjetra si Berati ose Durresi,per shkrimtaret e famshem si :Naim Frasheri ose Ismail Kadare,per kulturen ose traditate vendit tone,per burrerine,trimerine,mikpritjen e shqiptareve.une mendoj se ashkush nuk do ta njihte Shqiperine po te mos ishin keto vende,keta njerez dhe keto gjera,sepse e bejne Shqiperine nje vend unik dhe te vecante.
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popullit tim. Flitet shume per kete fenomen sot: jemi vertet krenare apo te gjitha keto jane vetem fjale goje? Mendoj se secili nga ne ka nje pergjigje te tijen. Per mua fjala krenari, fjala shqiptar dhe fjala Shqiperi do te thone shume. Ndjej Brenda vetes,sa here degjoj kenge kushtuar vendit tim, sic eshte "Xhamadani Vija Vija",nje emocion te papershkrueshem. Ndonjehere dua te shkoj ne nje vend te huaj e tu them te gjithe atyre njerezve:
"Kjo eshte Shqiperia ime..."
Kjo dhe shume te tjera me bejne dita-dites te rritem me frymen e dashurise per vendlindjen,me mbrojtjen me force te te gjitha vlerave qe bart ky komb, por mbi te gjitha me ruajtjen e gjuhes se tij dhe kjo eshte gjeja qe une vleresoj me shume: Te ruajme Shqiperine, duke folur shqip !

Vepra te ngjashme
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: klini ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jam krenar qe jam shqiptar
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...




Komentet e fundit!

Emri: budallic
Email: budallenj@gmail.com
Komenti: majr e ki bo .

Emri: hi
Email: hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii@hotmail.com
Komenti: bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com