Data e postimit: 2014-01-15 19:50:43
Lexime: 12053
pse duhet te studiohet vepra e gjergj fishtes?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: letersia shqiptare
Autori: lejla sulimani
Shkolla: the independent college of tirana
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: lejchika.sulimani@hotmail.com


fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ka bere nje jete shoqerore dhe politike eper aktive duke qene protagonist ne ngjarje te ndryshme sic eshte kongresi i manastirit, lufta e pare boterore, konferenca te ndryshme, etj. te gjitha keto pikakulmore te historise se shqiperise jane rreflektuar drejteperdrejte ne vepren "lahuta e malcis" te gjergj fishtes. sic duket fishta ka menduar gjithmone se kombi i riperterire shqiptar do te kishte nevoje te perhershme te njihte rrenjet e veta epiko-historike, etno-kulturore e deri mitologjike. "lahuta e malcis" eshte vete modelii eposit poetik kombetar, nje poem me vlera artistike te paperseritshme, qe "porsi vena e mire, sa ma shume vjet qe kalojne, aq ma vlere merr".

Vepra te ngjashme
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: klaudia · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkoll
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kombetare ajo rrefen per heronjte veprimet qe behen ne veper jane me permasa te medha ne qender eshte lufta e trojes etj lahuta e malesis cilesohet si eposi ...
Autori: Semi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...




Komentet e fundit!

Emri: Julian
Email: shabajjulian79@gmail.com
Komenti: Bukur nuk ka naj ide tjeter me te gjate

Emri: renei
Email: reneiisallari@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume ky autor . po mund te me thoni sa studiohet ne shkolla?

Emri: renei
Email: reneiisallari@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume ky autor . po mund te me thoni sa studiohet ne shkolla?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com