Data e postimit: 2015-04-08 20:08:21
Lexime: 53856
Ese per ismail kadaren
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Ese per ismail kadaren
Autori: Estelina Myka
Shkolla: 9-vjecare xhafzotaj
Klasa: 8
Qyteti: xhafzotaj
E-mail: inas@gmail.com


Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e tij shume te kerkuara ,jo vetem nga populli shqiptar por edhe nga poete e shkrimtar te letersise bashkekohore boterore . Veprat e tij perbejne nje burim te pashtershem ne krijimtarine letrare . ismail kadare mbi te gjitha ka qene disa here I nominuar per cmimin nobel ne letërsi. Ky shkrimtar kaq I njohur per te gjithe ne shquhet për novela, romane, por ka botuar edhe vëllime me poezi dhe sprova nga me te ndryshmet te cilat vetem ti lexosh te duket sikur ti me te vertet po I perjeton ato .Ismail kadare gjeniu i letrave është ngritur në Olimpin e famës dhe të krenarisë si ne shqiperi ashtu dhe ne vende te tjera Kadare, tashmë është bërë një emër e respektuar në gjithë botën, sepse deri tani jane përkthyer në mbi dyzet gjuhë të mëdha. Emri i tij ka hyrë në histori dhe përmes letërsisë ka bërë histori(artistike)! Fjala e tij vleresohet dhe cmohet . Mbi te githa ismail kadare ka qene I angazhuar per ceshtjen e nderi te kombit dhe ka punuar shume per barazine e popullit tone shqiptar me popujt e tjere qofte edhe nepermjet veprave te tij letrare.ismail Kadare me guximin e tij prej intelektuali e dijetari, ka kritikuar në vijimësi, padrejtësitë që janë bërë në kurriz të shqiptarëve, duke e ngarkuar me peshën e fajit një pjesë të botës dhe duke grisur kështu heshtjen e tyre ogurzezë , për shqiptarët. Pra me pak fjale mund te themi se Ismail kadare ka bere shume per popullin shqiptar , duke e therrmuar armikun me pune dhe jo me fjale .

Vepra te ngjashme
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: zhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrimtaret
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Ismail Kadares Shkrove: Plot tregime e romane Drama e Udhëpërshkrime Novela dhe poezi U bëre yll i letërsisë Kolos i gjuhës shqi...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: desi · Lloji: Analize letrare · Tema: plaget e luftes jane te pshmangshme
Gjenerali I Ushtrise se Vdekur Gjenerali I ushtrise se vdekur eshte nje romani I shkruar nga Ismail Kadare ne vitin 1963.Romani eshte I ndare ne dy pjese dhe ne kapituj ne te cilin Kadare ka shkruar ne...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: Ismail Kadare · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju. *Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe. *Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre. *Armiku mbet...
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...




Komentet e fundit!

Emri: besi
Email: eni@gmail.com
Komenti: b

Emri: laora
Email: lapra@hotmail.com
Komenti: Bravo shume bukure ....po te ishte me e gjate

Emri: laora
Email: lapra@hotmail.com
Komenti: Bravo shume bukure ....po te ishte me e gjate

Emri: aleksander
Email: aleksander_bahiu@outlook.com
Komenti: shume gjeniale dhe e mahnitshme te le me goje hapur

Emri: Erisa
Email: erisa.spata@gmail.com
Komenti: Është e gjitha e kopjuar meqë ra fjala . Nëse je e zonja bëje vetë !

Emri: Erisa
Email: erisa.spata@gmail.com
Komenti: Mendova se ç'eshte kjo !!! Une mund ta bej me bukur dhe te LUTEM Kur shkruan ese respektoji rregullat e saj dhe vendosi shenjat e pikesimit !

Emri: Elda
Email: eldabici5@gmail.com
Komenti:

Emri: Elda
Email: eldabici5@gmail.com
Komenti:

Emri: K
Email: Klara@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: like
Email: ilirhoxhalike@gmail.com
Komenti:


Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: *SUPER FARE, PASKE VERTET TALENT PER TE SHKRUAR TE LUMTE* *MOS JA VER VESHIN KOMENTEVE NEGATIVE, HANE XHELOZ*

Emri: Kristian
Email: kristianmema20@gmail.com
Komenti: shum bukur nese nuk te vjen keq po marr nje pjese te tij per nje detyre timen

Emri: ilia
Email: ilia-ae@hotmail.com
Komenti: fantastikeeeeeee/

Emri: kela
Email: kela-ae@hotmail.com
Komenti: sh bukur do e marr une kete esene per dicka timen

Emri: Fuck you
Email: Fuckyou@hotmail.com
Komenti: Shume kot lale

Emri: shiqirie ramku
Email: shiqirie.ramku1@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur me pelqeu shum.

Emri: silvana
Email: silvan@mail.com
Komenti: Kjo poezi eshte kot fare.Sa budallaqe eshte ajo vajza qe e ka shkruar.Sikur ca fjale skan kuptim dhe lidhje me te tjerat.

Emri: estelina mykka
Email: estelina@hotmail.com
Komenti: flm goca jeni shum tmira

Emri: sara
Email: buzisara337@gmail.com
Komenti: mire

Emri: ina
Email: ina@hotmail.com
Komenti: shum e bukur


Emri: inas
Email: inas@gmail.com
Komenti: nice

Emri: n
Email: sami@hotmail.com
Komenti: k



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com