Data e postimit: 2016-05-23 18:56:17
Lexime: 11796
Traditat popullore dhe origjinaliteti Fishtian.
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Autori: Semi Cela
Shkolla: Naim Frasheri.
Klasa: XI
Qyteti: Durres
E-mail: semi_cela@hotmail.com


Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krijimtarise se tij shumedimensionale Fishta ze vendin si autori qe njeh me se miri traditat dhe kulturat atdhetare duke bere keshtu qe cdo veper e tij te cilesohet si vepra me vlera te larta artistike e kulturor dhe kjo pasi ne cdo veper te tij na jane paraqitur tiparet me burimore kombetare si:burreria, trimeria,besa dhe urtesia e nje populli me virtyte te larta gje qe na ben me dije se e tere veprimtaria e Fishtes dallohet nga origjinaliteti ku frymzimi i poetit buron nga traditat kombetare shqiptare,por jo vetem kaq por edhe menyra se si Fishta i nderthur njarjet duke perfshire ne to personazhe si historik po aq edhe mitologjik e ben ate dhe me origjinal dhe popullor,pra eshte menyra se si Fishta kalon nga realja ne joreale pra ne ate imagjinare gje qe i ben veprat e tij me te deshiruar per tu lexuar.Gjithashtu dhe mbeshtetja e tij ne folklor por edhe ne perdorimin e shumte te pjesoreve na tregon akoma edhe me shume per poetin dhe per deshiren e tij per te qene sa me origjinal ne ate c'ka ai krijon kjo duket dhe ne faktin qe ai i ruan fjalet ne dialekt pa i transformuar ato e ben Fishten akoma edhe me cilesor.Dhe se fundmi origjinal Fishten e bejne dhe mesazhet qe ai percjell me ane te veprave tet tij ku jane keto mesazhe qe aq sa kombetare por edhe universal i ben keto veprat e tij te te duen dhe te mesohen edhe ne kohet e sotme.Pra Fishta mendoj se sic ka thene dhe nje shprehje e Fan Nolit"ka qene,eshte dhe do te jete gjithmone nje frymezim per dinjitetin e kombit Shqiptar...

Vepra te ngjashme
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: klaudia · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkoll
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kombetare ajo rrefen per heronjte veprimet qe behen ne veper jane me permasa te medha ne qender eshte lufta e trojes etj lahuta e malesis cilesohet si eposi ...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: kada fazliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u perpoqen te krijj artr te mirfillt .edhe mllefin qe ishte grumbulluar ne shpirtin e tij e ngriti ne art .kete madheshti e tegoi ne drame 'juda makbe' me a...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkekombas! Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment luften, sakrificat qe paraardhesit tane kane kaluar per te tejcuar nje pasuri te tille! Ti duam dhe ti respektojme visaret tona! Ato jane ura qe krijon lidh...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...




Komentet e fundit!

Emri: semi
Email: semi_cela@hotmail.com
Komenti: /

Emri: klea
Email: klea.shera@yahoo.com
Komenti: shum bukur bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com