Data e postimit: 2018-10-28 11:01:45
Lexime: 15348
Ismail Kadare, gjeniu i letërsisë shqiptare
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ismail Kadare
Autori: Maggie S.
Shkolla: Gjimnazi Milot
Klasa: 11B
Qyteti: Milot, Kurbin
E-mail: dmarinette65@gmail.com


Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk është zbehur në asnjë çast. Sapo ka festuar 82-vjetorin [ose cfaredo moshe te kete arritur], por deri më sot mosha nuk e ka penguar të bëjë punën e tij mjeshtërore. Fjalët e tij kanë akoma forcë, thellësi dhe moral të pabesueshëm. Ai i meriton me të drejtë çdo çmim e lëvdatë, sepse thjesht duke shkruar ka arritur ta ngrejë lart letërsinë shqipe duke nxjerrë në pah vlerat unike dhe të paçmuara që ajo ka; ka "thyer heshtjen" që na kishte mbuluar dhe "ka ngritur zërin" në emër të të gjithë shqiptarëve. Me plot gojën mund të themi se ai është një hero kombëtar me vlera për kombin tonë dhe çdo vepër e tija është një thesar më vete për Shqipërinë. Kadare ia doli që në mes të një regjimi të ashpër të shkruante vepra rebeluese e njëkohësisht madhështore, në të cilat jo vetëm shqiptarët, por edhe e gjithë bota mund të gjejë veten. Veprat e tij përcjellin vlerat tona më të mëdha historike dhe Ismail Kadare ishte ai që i solli në "skenën" botërore të artit këto vlera, të përkthyera në më shumë se dyzet gjuhë. Sepse kur vjen puna për të shkruar diçka tërësisht origjinale dhe magnetizuese, Kadare ka vërtet duar të arta. Gjithë krijimtaria e tij është e mbushur me një gjenialitet të papërshkrueshëm, me emocione të forta e të theksuara, me njohuri sa konkrete aq edhe abstrakte, me copëza shpirti të derdhura rrëmbyeshëm me një stil autentik që të tërheq e të bën për vete. Dikur Kadare e kishte pothuajse të ndaluar të shkruante, sot ai, gjithë kolegët e tij dhe Shqipëria në tërësi është e lirë, ashtu siç ka dashur gjithmonë të jetë. Sot e gjithë bota e njeh dhe e çmon punën e palodhur të Kadaresë dhe origjinën e tij shqiptare, të cilën ai s'e ka mohuar kurrë. Emri i Ismail Kadaresë ka hyrë prej kohësh në historinë botërore të letërsisë dhe aty do të mbetet, deri në përjetësi...

Vepra te ngjashme
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: zhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrimtaret
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...




Komentet e fundit!

Emri: xhimi
Email: xhimi@gmail.com
Komenti: perfekt astrumella cipidella estromitella me nutela

Emri: HEEEEEE
Email: HHHFJFKCJ123@GMAIL.COM
Komenti: MAHNITESE

Emri: Hello
Email: Hello@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com