Data e postimit: 2014-02-07 22:39:57
Lexime: 12188
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Autori: Sara
Shkolla: leonik tomeo
Klasa: 11k
Qyteti: Durres
E-mail: sarahyseni1@hotmail.com


Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate te njohur nga cdo kush ne te gjith shqiperine. Ai ishte trim , sypatrembur, dhe i beses mbi te gjitha nje prijes i denje qe i peshonte fjala. Ishte burre kaprroc e trim si zana qe thonin se me kemishe e kishte lindur nena.Nen krah i kishte tre pupla te arta qe slejonin plumb qe ti ngulej.Behej dragua kur prekej nderi i shqiperise dhe bente te pamunduren per te mos e pare kurre ate te turperuar e ne dore te pushtuesve. emri i tij ishte permendur ane e kend permbi dhe, per trimeri per bese e per fe. As te gjalle e as te vdekur nuk mundin me e zene se ishte msu qe per Shqiperine jeten me e dhene.

Vepra te ngjashme
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mali i dajtit
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam enderruar kete vend.Mali i dajtit ishte shume i “bukur” aty kishte “shume” gjelberim. Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfa...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi lirike · Tema: bujari,burreri,besnikeri
Nje trim qe gjithkush e permend Nje trim qe qoi Shqiperine vend. O Skenderbeu trim ti ti qe zgjove Shqiperine, Ne ty gjithmone do te kujtojme Kurr nuk do te harrojme Asnjehere nuk do te poshterojme.
Autori: Alisia Gjergji · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ndjenjat
Dhe nje dite tjeter pa ty Nje pikez loti rreshqet mbi fytyren e vrenjtur Aq te shumte u ben sa mu duk si nje shi i dendur Nje stuhi e madhe e pushtoj shpirtin e heshtur Asnje cope lumturie ne shpirtinin tim ska mbetur Nga merzia e madhe trupi im...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Rrezarta Mujota · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhai im
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten...
Autori: STELINA FIZMANI · Lloji: Poezi personale · Tema: Bukuria e emrit tim
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty ishte freskesia, Mora 1 L te lulja aty ishte aroma, Mora 1 I te inati aty ishte zilia, MOra 1 N te nena aty ishte dashuria, MOra 1 A te ari atu ishte ...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...




Komentet e fundit!

Emri: dgdggd
Email: anisa@live.com
Komenti: shum sello

Emri: almeda hita
Email: ANA@GMAIL.COM
Komenti: shum bukur.......:

Emri: KLODI
Email: STELSTEL@YAHOO.COM
Komenti:

Emri: stela
Email: stelstel@yahoo.com
Komenti: shkurt shum

Emri: KLodjaan
Email: lekajklodian@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: KLodjaan
Email: lekajklodian@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: une.ti
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shume e bukur flm shumekjo me duehej per gjuhe flm yllo je me e mira



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com