Data e postimit: 2014-04-04 15:12:46
Lexime: 77012
Une dhe televizioni
Autori: Artiola pg
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Une dhe televizioni
Shkolla: Servet Agolli
Klasa: 8b
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane duket disi e tepruar dhe ndikuese se tepermi ne vendimet e jetes sone te perditshme.Pavaresisht te gjitha ketyre pajisjeve,si te gjithe njerezit dhe une i qendroj besnike te parit te televizorit.
Mundohem qe te balancoj kohen ne aktivitetin tim te perditshem,te mbaroj mesimet dhe me pas te shfrytezoj kohen e lire duke lexuar ndonje liber jashteshkollor,apo duke pare televizion.
Televizioni,per mua eshte nje mjet clodhes dhe argetues,sepse duke pare ate,mendja jone lundron ne nje bote tjeter imagjinare.Ne televizion shoh filma e programe per moshen time.Gjithmone mundohem qe te ndjek televizion per nje kohe jo shume te gjate,pasi mund te kem demtim te syve apo lodhje mendore.
Per mua,televizioni eshte nje mjet argetimi,por gjithmone i kontrolluar nga prinderit,pasi ndikimi negativ qe ai mund te kete per brezin e ri,mund te shkaterroje shoqerine tone.

Vepra te ngjashme
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: Indrit Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dicka per nenen
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo ishte nje ere krejt tjeter. Ajo s'kishte as eren e endshme qe sillte ne fejet e hundes ne kohen e pranveres,as edhe freskine qe i jepte trupit ne vere. P...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: flutra nuredini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
E shtrenjeta ime! Sot eshte ditelindja jote Festo e shtrenjeta ime Vetem sot harroj hallet Vetem sot,mos mendo te tjeret Nene e dashur,e shtrenjeta ime Te lutem nje here mendo per veten E di se zemra jote kurr nuk u qetesua Gjithenje loti te ...




Komentet e fundit!

Emri: DiAwesomeDude
Email: rumejsaalushi12@gmail.com
Komenti: meriton nje kupe ari

Emri: realiteti
Email: cakeqeshef@gmail.com
Komenti: edhe nje fmi i klases t 3 ka fjalor me te pasur dhe te zhvilluar se ti pz nk e di dmth a e ke bo thjesht me u tall a e ke srz po pz ke lon nam

Emri: army
Email: armyforever@gmail.com
Komenti: shume bukur te lumte per punen qe ben.

Emri: fgth
Email: Tonidanaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: llolol
Email: lolol@live.com
Komenti:

Emri: Elisa
Email: babeheybabehey@gamail.com
Komenti: shm bkr

Emri: Elisa
Email: babeheybabehey@gamail.com
Komenti:

Emri: Elisa
Email: babeheybabehey@gamail.com
Komenti:

Emri: keli
Email: gesi.poci@hotmail.com
Komenti:

Emri: Klajdi
Email: klajdikurti777@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur me ndimoi shume per detyren


Emri: Nona
Email: Nona@bish.com
Komenti: Shum flm per ese me ndihmove sepse me ishte e nevojshme per detyrat e gjuhe i lumte nxenses/i per idet e saj sepse eshte lodhur

Emri: Era
Email: Era.era@yahoo.com
Komenti: shum e bukur me nevojitet vrtet kjo flm

Emri: gimi hoxhalli
Email: gimihoxhalli@hotmail.com
Komenti: shm bkr

Emri: gimi hoxhalli
Email: gimihoxhalli@hotmail.com
Komenti: shm bkr

Emri: denisa
Email: denisahoxha@gmail.com
Komenti: shume e bukur bravo

Emri: sehit karaj
Email: sehitkaraj@gemail.com
Komenti: Te gjith jemi me kasen e get a apo b...libri gjuhe

Emri: Ska cte duhet
Email: ik-andej-o-kinez@bum.com
Komenti: Te gjithe ketu jane ne klase te tete dhe duan nje ese per gjuhen. 😂. Une po ashtu. Kjo do te me hyje ne pune!

Emri: andi
Email: andiandi@hotmail.com
Komenti: 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Emri: kokkari
Email: kokariqipidh@gmail.com
Komenti: shum ese e bukur

Emri: gledis doka
Email: gledissdoka@hotmail.com
Komenti: qenke suer pish u duke


Emri: era
Email: klkml @hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: emi
Email: emi@yahoo.com
Komenti: me ndihmuat me te vertete shumme

Emri: emi
Email: emi@yahoo.com
Komenti: me ndihmuat me te vertete shumme

Emri: rrtr
Email: rrtt@hotmail.vom
Komenti: A mundesh me shkru I tjeter se me duhet

Emri: sara
Email: sara-lulja@hotmail.com
Komenti: Flm me ndihmove per esen

Emri: gashifier
Email: jsdbajdehbwe@gmail.com
Komenti: shum ese e mir flm

Emri: seers
Email: seers@yaho .com
Komenti: Shum shum kot

Emri: Justin Bieber
Email: Justinbieber@gmail.com
Komenti: Flm me ndihmove shum me detyrat e shkolles ☺👍✌👌👏

Emri: Soena
Email: Diywithso@gmail.com
Komenti: Te lumte dora💕 Me dhe nje ide shum te mire per esene☺️

Emri: ina
Email: nukdoni@yahoo.com
Komenti: shume faleminderit per esene e bukur me ndihmove shume


Emri: Mico
Email: micomico123@yahoo.com
Komenti: mora 10 ne gjuhe flm

Emri: cika qe te do
Email: cika.qe.te.do@live.com
Komenti: shum e bukur me nevojitet vrtet kjo flm

Emri: cika qe te do
Email: cika.qe.te.do@live.com
Komenti: shum e bukur me nevojitet vrtet kjo flm

Emri: marina
Email: marina.reverte@hotmail.com
Komenti: shum bukur hahahaha

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: Mora 10 ne Gjuh FLMMMMMMM

Emri: anna
Email: an.an@gmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuum flm

Emri: elsion
Email: anxhelatopi38@gmail.com
Komenti: Ese shume e bukur flm

Emri: ajo vajza
Email: vajzagrb@gmail.com
Komenti: rrofsh me erdhen idet

Emri: Reni
Email: Renato@hotmail.com
Komenti: Ese shm e bukur,,,,,flm qe me ndihmove per detyrat

Emri: tina
Email: mari-sula123@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur Bravo


Emri: Manda
Email: manda@hotmail.com
Komenti: Te lumt, me ndihmove shum e detyren

Emri: alba
Email: alba@me.com
Komenti: shum ese e bukur dhe e thjeshte

Emri: fiona
Email: fiona.hoxha123@yahoo.com
Komenti: shum mire te lumte

Emri: uaaaaa
Email: anjeza@live.com
Komenti: flm per zgjidhjen e detyres shum ese e bukur bravo

Emri: uaaaaa
Email: anjeza@live.com
Komenti: flm per zgjidhjen e detyres shum ese e bukur bravo

Emri: mamo
Email: mamutrank@gmail.com
Komenti: yll esej flm shum me ndihmut shummm shummmm

Emri: anto
Email: nderim_hoxha@yahoo.com
Komenti:

Emri: Kleo
Email: kocaqikleo@gmail.com
Komenti: Te flm shum shum

Emri: shaheni
Email: marjel troci@gmail.com
Komenti: Rrofsh

Emri: amarildo
Email: amarildomario@live.com
Komenti: flm me duhej shum kjo ese


Emri: kev bisha
Email: kevindisha@outlook.com
Komenti: rrofsh

Emri: sex
Email: Izabelabuzi@gmail.com
Komenti: sex kush do

Emri: era
Email: era@live.com
Komenti: shum mir

Emri: kena
Email: otr@home.al
Komenti:

Emri: kot
Email: kot@home.al
Komenti: hahahaha sa kot

Emri: ervis maci
Email: ervismaci445@hotmail.com
Komenti: jam ne klas te 6 dhe mu me duhej kjo tem ju lumte ju jeni zgjithja ime bravo

Emri: neda
Email: neda@yahoo.com
Komenti: flm shummm per detyrennnn

Emri: kristi
Email: kristian.kola5@hotmail.com
Komenti: shum bukur flm shum per esene

Emri: jkjhkl
Email: jhjkhlkhlkh@hotmail.com
Komenti:

Emri: jkjhkl
Email: jhjkhlkhlkh@hotmail.com
Komenti:


Emri: arushe
Email: masdmasmasmd@yahoo.com
Komenti: hallall hallall hallall

Emri: arushe
Email: masdmasmasmd@yahoo.com
Komenti: hallall hallall hallall

Emri: arushe
Email: masdmasmasmd@yahoo.com
Komenti: hallall hallall hallall

Emri: nida
Email: nida-manaj@live.com
Komenti: ju falenderoj per kete hartim sepse edhe un kisha nje detyr te tille flm me ndihmuat shum

Emri: eri
Email: eri.o@hotmail.com
Komenti: shume bukur te lumte

Emri: une
Email: uneai.com@yahooo.com
Komenti: shum bukur..frymezim nuk gjeta por sapo lexova fjalin e par u frymezova.......sh flm

Emri: bina
Email: bina@live.com
Komenti: ja keni fut kot

Emri: odeta
Email: odeta@gmail.com
Komenti: /

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti: flm se me ndihmove shume se e km ene une kete teme shm flm

Emri: dudu
Email: dudu@yahoo.com
Komenti: Bravo shum mir u jam ne klas te tet dhe me duhej njebese me te njejten teme por nuk frymezohesha..hapa internetin dhe jeta kete..shume pune e mire..te lumte..:)


Emri: eee
Email: resuli_@live.co
Komenti: hhhhhhhhh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com