Data e postimit: 2020-10-13 23:43:02
Lexime: 5033
Shtëpia ime e ëndrrave
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor të vogël,e jo shumë të gjerë.Ku në të janë të varura disa piktura interesante të natyrës në 4 stinë .Mbase,mbase dhe për të kujtuar,që dhe ashtu si natyra,çdo gjë në këtë Botë ka ciklin e saj.Pasi kalojmë korridorin,mbërrijmë në sallon.Ku muret e tij janë të lyer me ngjyra të ngrohta të ndezura dhe verore,që janë në harmoni të përsosur me pamjen e ishullit.Në qendër të tij ndodhet një tavolinë prej druri.Janë të vendosur gjithashtu dhe ca divanë ngjyrë qumështi.Poshtë këmbëve tona ndodhet i shtrirë dhe një tapet,i cili ka stil oriental.Njëri mur është i përshkuar,nga një dritare,nga ku mund të pikasësh tërë Zihuatenejon.Këtë gjë mund ta dallosh dhe te dhomat e tjera.Jo shum larg sallonit,ndodhet dhe kuzhina.Që është e arreduar paksa me një stil klasik.Ka një bufe të gjatë ngjyrë e kuqerremtë.Në qendër të kuzhinës zë vend një tavolinë e rrumbullakët me ca karrige ngjyrë të bardhë.E vecanta e kuzhinës,është se ka një “kthinë” ku janë të vendosura ushqime të gjitha bio,të cilat prodhohen në fermën time.Dhe që kundërmon nga një aromë e lehtë,ndjellëse dhe ekzotike e erëzave.Në katin e dytë ndodhet dhoma e gjumit.E cila muret e saj janë të lyera me ngjyrë të bardhë.Dhe që ndricohet me dritë natyrale.Prandaj,në perëndimin e diellit,dhoma dhe krevati marrin tërësisht një ngjyrë të kuqe flakëruese.Megjithatë,hapësira që e kam dobësi në shtëpi është studioja.Ku gjej mundësi që të udhëtoj mendërisht falë fletëve të librave.E ku mendja njerëzore shkon në një dimension tjetër.E frymëzimi kap pika kulminante.Studioja ka dy rafte të mëdhenj bojë-hiri të mbushur plot e përplot me libra.Dhe një kolltuk të rehatshëm prej lëkure.Gjithë ky përshkrim mbi shtëpinë e ëndrrave do ishte i pavlerë,nëse nuk do ju tregoja më shumë për Zihuatenejon.Banorët e këtushëm e quajnë këtë vend si vendi ku nuk ka memorie dhe e shkuara nuk ekzistojnë.Dhe i jepet mundësia individit të njoh veten,e të jetë në paqe me të.

Vepra te ngjashme
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: shtepia imagjinare
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU. Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbe...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Josef Rela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë gjatë stinëve të dimrit
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ajo ngjyrë e blertë e erdhi një ngjyrë e re,erdhi ngjyra e bardhë.Edhe pse tani nuk është më ngrohtëse stinët e tjera,fëmijët nuk e humbën buz...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...




Komentet e fundit!

Emri: Berti
Email: bertisanies@gmail.com
Komenti: berti sanies eshte nje djale qe ka shtepi bari .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com