Data e postimit: 2014-11-04 22:43:16
Lexime: 42391
Profesioni im
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Profesioni
Autori: Elvira Gashi
Shkolla: Nazim Buduri
Klasa: IX
Qyteti: Prizren
E-mail: elaa_gashi@outlook.com


Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum dëshire t'iu ndihmoj njerzve me sherimin e semundjeve te ndryshme ka njerez qe kanë nevoj te shprehen psiqikisht dhe moralisht dua që tu ofroj mbeshtetje që ta vazhdojne jeten e tyre ne kundërvështrime te ndryshme.Ka edh nje arsye e cila prindërit e mi me shtyjne që ta zgjedh kete profesion dhe me mbeshtesin per kete fushe ta mbaroj mëtutje.

Vepra te ngjashme
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira ime
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te thimi do jet pasjoni im.Shkolla qe do ta kryej apo fakulteti do jet gazetarija.Te jesh gazetar duhet te kesh njohuri per ate profesjon.Deshira ime eshte te ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: Armonela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e Ndaluar
Sapo mora nje udhetim Krah per krah me tradhetin Sapo nisa te kuptoj se shum rend po gaboj Dua shum qe te mbaroj Por zemra me thot te vazhdoj Ne kete rrug qe mora Njoha dashurine Nje zonje e keqe Nje zonj qe sjell lendim Dua te bertas Nuk m...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: elijona berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: paraja te verbon
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditur se sa hargjon .Paraja shkon e vjen ...... ME VJEN KEQ POR NUK MUND TA VAZHDOJ ME SHUM KTOJEN VETEM RE ERNA TE SHKURTER. FALEMIDERIT PER MIRKUPTIM.
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...




Komentet e fundit!

Emri: Jakup
Email: tvjakup6@gmail.com
Komenti: A mund ta bejsh kete ese Endrra ime kur te rritem

Emri: Marjela
Email: Marjela.7@gmail.com
Komenti: SHUM BKR ZMR

Emri: albana
Email: elaa gashi@outlook.com
Komenti: kot gare pa lidhje

Emri: albana
Email: elaa gashi@outlook.com
Komenti: kot gare pa lidhje

Emri: leonarda
Email: leonardakrasniqi@gmail.com
Komenti: :) :-)

Emri: leonarda
Email: leonardakrasniqi@gmail.com
Komenti: :-) :-)

Emri: tesero
Email: orest.lapi@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: tesero
Email: orest.lapi@gmail.com
Komenti: shumeee e bukur bravo

Emri: Lusi
Email: lusi_lucy123@yahoo.com
Komenti: ese shumm e bukur

Emri: hhhhhhhhhhhhhh
Email: hhhhhhhhhhhhhh_hohoho@hotmail.com
Komenti:


Emri: Moza
Email: moza.hasa@gmail.com
Komenti: Më i bukur nga të gjitha veprat

Emri: Azemi
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: Shumë i bukur

Emri: Besarta
Email: besarta.09@hotmail.com
Komenti: Ese e mir por pershtatja e fjalive jo mir

Emri: Babaa
Email: Sh.kb@hotmail.com
Komenti: Mi honkshi voet:P

Emri: Babaa
Email: Sh.kb@hotmail.com
Komenti: Mi honkshi voet:P

Emri: Azem
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: meli
Email: melisa_selimaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: albana
Email: elaa_gashi@outlook.com
Komenti: kot gare pa lidhje

Emri: Elvira
Email: elaa_gashi@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com