Data e postimit: 2012-10-28 04:00:28
Lexime: 7338
8-marsi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dita e nenes
Autori: blerim mani
Shkolla: vajdin lamaj domje
Klasa: 10c
Qyteti: TIRANE
E-mail: blerim_mani@yahoo.com


nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe naten e bene dite dhe na ushqyen me qumesht nga gjiri i tyre.per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi,sa here shpirtrat tane renkojne.per ate krijese te zotit,te mbushur me kaq dashuri,me kaq miresi.ndaj sot ne kete dite te shenuar po mbeshtes koken dhe mendimet e mia ne prehrin e nenes sime,ne prehrin e nenave tuaja ne ate preher ku loti thahet si me magji dhe brengat e trishtimet largohen.aty ku paste gjithmone diell,drite,paqe,lumturi.gezuar festen e tete-marsit per te gjitha nenat e botes,per ato me te dhembshurat,me te mirat,me te shtrejtat.

Vepra te ngjashme
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 8 marsi dita e nenes
8 Mars. Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per ato qe naten e bene dite dhe na mekuan me qumesht nga gjiri i tyre. Per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi ,sa here zemrat tona deshperohen,sa here s...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: Daniela Mirakaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria per nenen
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë saj dhe ndjen afërsinë që askund s, do e ndjesh në jete. Preke lotin e saj dhe shpirti i një gjakatori zbutet. Ka rrenqethje ai lot, ka bukuri, mbart...
Autori: albin musliu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 marsi
Nje dite qe mabart respekt,dasuri nadaj nenave tona te dashura,qe mundohen per ne, na kan shkolluar ne qe per te ardhmen ton te kemi nje dituri te mjaftueshme. nenat e kan vetem nje dit ,kjo dit qe po festohet sot dita e 8 marsit.Kjo dit festohet prej hap...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: rediola · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Nje portret nenes desha ti dhuroj, por se di mire c'duhet te vizatoj? Bojat nuk ngjyrosin,pena nuk leviz fleta e bardhe s'eshte bere fare pis... Pas pak pena dicka vizatoi dy sy s'i diamante ja ku filloi, Me pas floket si ujevare edhe vetul...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: megi kotollaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria e nenes
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
Autori: Klea · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Dora qe ngrihet ne te,cdo shenje ne trupin e saj,cdo plagosje cdo lot I saj .Te gjithe e kemi nje nene .ne,femijet, prinderit tane madje edhe zogjte.Nena es...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: era · Lloji: Poezi lirike · Tema: bukuria e femijerise
Princeshe e bukur je Ne prehrin tend fle lumturia Dhe prape aty ne ate preher Zgjohet dashuria Princeshe e bukur je Ne fusha te arta ti vrapon Vec nje copez kujtimi Nostalgjine ma rizgjon Princeshe e bukur je Endrra e jetes sime Lul...




Komentet e fundit!

Emri: Une
Email: timi_viti@hotmail.com
Komenti: Dita e 8 marsit esht wertet nje dit qe nukk mund as te pershkruhet..

Emri: nesa
Email: agnesa.011@live.it
Komenti:

Emri: ilir
Email: lili.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: florim-_@live.com
Email: florim-_@live.com
Komenti: Shum e Bukur Kte dota Shkruaj Ne Hartimin E nersem

Emri: tina
Email: ab_dm@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: vilinton
Email: henry_mesi@zbavitu.net
Komenti: shum buker

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com