Data e postimit: 2013-09-17 21:53:22
Lexime: 13410
njeriu prej argjile
Lloji: Ese pershkruese
Tema: miti
Autori: geri
Shkolla: 31 korriku
Klasa: 8
Qyteti: burrel
E-mail: reci_geri@yahoo.com


Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti argjile te bardhe,me te cilen ai beri europjanet;me argjile kafe beri arabet,ndersa me te zi afrikanet.Pastaj Jouku tha;-Do ti bej njeriut kembet e gjata per te vrapuar neper pellgje;do ti jap krahe te gjate,nje goje te madhe per te ngrene grure afrikan dh nje gjuh per te kenduar;sy per te pare ate cka ha dhe veshe per te degjuar kengen e tij.
...dhe gjithcka u be gati.

Vepra te ngjashme
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Elena Shaba · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te ...
Autori: fatjon bytyqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: biologjia
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes nuk njihja asnje gjallese qe shihja.. Me interesonte te dija shume per natyren .gjate shkuarjes se pare neper fshatra , me pelqente bukurine qe e kishte na...
Autori: Rrezarta Mujota · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhai im
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi nga koha e luftes
Jetonin Ne merzi Kerkonin Pavarsi Luftuan Per liri Dhe Tani Po tregojne se si shkau beri aq te keqija gjera ndaj shqipetarve.
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Egi Brame · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Per ate
Per ate do ngre dolli, me vere te kuqe te marrohem, dhe nje shishe do e pi do defrej e do gezohem! Do te qaj pastaj nje here, dolli per te serisht do pi. Sa e hidhur qenka kjo vere kur ngre dolli per dashuri! Diku e humba,diku e gjeta neper t...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...? E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: xhejmon korca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoku im
Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri. Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i qeshur. Ai ka floke te zinj dhe une kafe.Eri ka sy te zinj dhe une sy kafe. Une jam i shkathet kur vrapoj, Eri eshte pak ingathet kur vrapon.
Autori: Erika Remark · Lloji: Hartim · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...




Komentet e fundit!

Emri: AGIM
Email: GIMI@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: kejvi spaho
Email: rejniselvira@gmail.com
Komenti:

Emri: rejnis spaho
Email: rejnisotr@hotmail.com
Komenti: po mbiemri

Emri: zamir
Email: zamirhymetllari@yahoo.com
Komenti: mund te jepni vazhdimin tek trepikshi

Emri: xhesjana likaj
Email: goca.tironsja@yahoo.com
Komenti: Ju lutem se me duhet me sesben si vazhdon fjalia aty te trepikshi

Emri: fatjon
Email: fatjonmarku01@yahoo.com
Komenti: bkr fare

Emri: lazar
Email: fatjonmarku01@yahoo.com
Komenti: shum kot

Emri: anxhela
Email: anxhela.anxhi@yahoo.com
Komenti: shume mit i bukur ky

Emri: anaaaa
Email: ana.ana@gmail.com
Komenti: ahhaha

Emri: sulo
Email: aleksanderdemiri@outlook.com
Komenti: po nxirni edhe nonje tjeter se na duhen per detyra


Emri: fjori
Email: fjori.neza@yahoo.com
Komenti: cfare duhet te bejme tek trepikshi ne fjaline e fundit

Emri: lultori
Email: mknkkjnvkbnk.kloggnn@hotmail.com
Komenti:

Emri: joni
Email: fatjonmarku01@yahoo.com
Komenti: jam 15 vjec

Emri: arilena
Email: arilenaara@yahoo.com
Komenti: kasandra zalli

Emri: arilena
Email: arilenaara@yahoo.com
Komenti: kasandra zalli

Emri: kasandra zalli
Email: kas.za @yahoo.com
Komenti: na nxirrni mite te tjera plz

Emri: kasandra zalli
Email: kas.za @yahoo.com
Komenti: shum mit I bkr

Emri: kasandra zalli
Email: kas.za @yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com