Data e postimit: 2013-01-30 11:58:51
Lexime: 5374
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta e njeriut
Autori: erza
Shkolla: ilaz thaqi
Klasa: 4
Qyteti: hani i elezit
E-mail: erza_suma@live.com


Në jetë ka shumë ëndrra dhe deshira te cdo kujt keto ëndrra duhet te jenë te verteta kur nje ënderr nuk plotesohet bota te duket se është boshe...........Por ti vetë duhet të jesh plotesuesi i kesaj ëndrre prandaj duhet të mesojmë sa më shum në qoftë se dëshirojmë ta plotesojmë atë ënderr..............................

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Autizmi
Ata janë si ne! Ata janë si gjithë fëmijët e tjerë qeshin , lodrojnë ...
Autori: Anxhela.Queen · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Endrrat
Parisi qyteti i endrrve te mia.Secili nga ne ka deshire te shkoje ne Paris por jo te gjithe mund ta bejn realitet kete nderr te tyren.Qe kjo enderr te behet realitet duhet e punojme shume. Endrrat dhe deshirat qe nje person ka duhet perkushtim per realizi...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kafshët
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kafshët sidomos miun e përdorin shumë për eksperimente dhe në një prej tyre miut me anë të një eksperimenti iu rrit një vesh njeriu në kurriz. Jo v...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: xhejn · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqte
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):) Kur bota të kthen shpinën dhe personat që i quaje miq zhduken, ti rritesh duke mësuar që në fund të fundit çdonjëri duhet te mjaftohet me veten, në qoftë se do të mbijet...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Ëndrrat dhe mendimet
Dritaret i hap në agim mendimet e mia dhe diku larg në lëndinë të gëzuar kullosnin së bashku një ujk dhe qengj, O Zot!Ç'fragment i bukur! ....Kishin qenë në ëndërr mendimet e mia Ah,sikur të gjithë të shihnin këtë vegim Por...n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...




Komentet e fundit!

Emri: asdasd
Email: auewoij.fofk@yahoo.com
Komenti: \wtf

Emri: Sokol tasha
Email: Sokol1 tasha@yahoo.com
Komenti: C do njeri ka nje ender ne jet qe des iron

Emri: TbDRtJiIByBLXAhaTqR
Email: info@colorplus.hu
Komenti: Cfare lidhje ka kjo qe po thua? Nese kaunni eshte vlere, kjo nuk mund dhe nuk ka perse te evidentohet duke goditur nje vlere tjeter. Nga ana tjeter, argumentet qe ajo jep ne lidhje me idene qe mbron jane shume banale, nderkohe qe idete e saj jane fyese per shqiptaret ne teresi, per te gjithe pjesen tjeter te shqiptareve qe nuk ka jetuar ne malet veriore, ku kishte hapesiren e vet te veprimit kaunni.Lexo shkrimin e meposhtem se e ka qeruar fare kete diskutim.

Emri: mallo
Email: malllo.kallati@hollarti.coll
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com