Data e postimit: 2023-06-04 14:46:05
Lexime: 936
Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradhtuar dhe e shkatërruar nga ndjenjat dhe situatat e rrethuar. Krahasuar me femrat e sotme, mund të identifikohen shumë kontraste të qarta. Le të shohim disa nga ato.
Roli i gjinisë dhe vetëdijes së vetes:
Ofelia është personazh i papavarur dhe i varur nga burrat që e rrethojnë, veçanërisht nga vëllai i saj Laerti dhe Hamleti, i cili ishte i dashuruar me të. Ajo përfaqëson stereotipin e femrës në shoqërinë e Shekspirit, e cila kishte një rol të kufizuar dhe nuk kishte autoritet të vërtetë për të marrë vendime të rëndësishme në jetën e saj.
Në anën tjetër, femrat e sotme kanë arritur një nivel më të lartë të vetëdijes së tyre. Ata janë angazhuar në shumë fusha të jetës, si politika, biznesi, shkencat, arti, dhe shumë të tjera. Femrat e sotme kanë fituar barazinë e të drejtave dhe mundësinë për të luajtur një rol të rëndësishëm në shoqëri.
Ndikimi i shoqërisë dhe presioni social:
Ofelia ishte nën ndikimin e prindërve të saj dhe kërkonte miratimin e tyre për të vendosur për jetën e saj. Ajo përjetoi presionin social për të qenë e butë, e pafajshme dhe e shurdhër ndaj dëshirave të saj personale.
Pavarësia emocionale dhe ndjenjat e tyre:
Ofelia tregohet si një personazh i dëshpëruar dhe i thyer nga ndjenjat e dashurisë dhe tradhëtisë. Ajo humb vendin e saj në shoqëri dhe ndërfamiljare, dhe përjeton një rrëmujë të madhe emocionale që çon në vdekjen e saj tragjike.
Në krahasim, femrat e sotme shprehin pavarësinë emocionale dhe aftësinë për të menaxhuar ndjenjat e tyre në mënyrë të shëndetshme. Ata kanë më shumë mundësi të krijojnë marrëdhënie të shëndetshme dhe të bëjnë zgjedhje të ndërgjegjshme për të mbrojtur veten dhe të tjerët.

Aksesimi në arsimim dhe autonomi intelektuale:
Ofelia është një personazh që nuk tregon ndonjë shprehje të veçantë të aftësive intelektuale dhe autonome. Ajo është më shumë e prekur nga emocionet dhe marrëdhëniet sesa nga zhvillimi intelektual dhe arsimimi.
Sot, femrat kanë mundësi të barabarta për të hyrë në institucione arsimore dhe për të zhvilluar aftësitë e tyre intelektuale. Ata mund të fitojnë autonomi intelektuale dhe të kontribuojnë në fusha të ndryshme të shkencave dhe kulturës.

Krahasimi i Ofelisë me femrat e sotme na tregon se ka ndodhur një zhvillim i madh në rolin dhe pozicionin e femrave në shoqëri. Femrat e sotme kanë fituar më shumë liri, mundësi dhe autonomi për të zgjedhur jetën e tyre dhe për të realizuar potencialet e tyre në mënyra të ndryshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: ronaldo rama · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: jeta e perditshme
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per ...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: Vasiola Duda · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shp...
Autori: Megi Hoxha · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Doktori dhe Psikologu
Doktori dhe psikologu Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profes...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Oqeani dhe Toka
I forte dhe I pathyeshem. I thelle. I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njerezore. Me qejf per ujin e ftohte qe kur bie nga qielli shkrihet ne trupin tij. I pamase dhe gjigand. Shikimi I tij shtrihet ne te gjithe boten e njohur. Sy...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com