Data e postimit: 2020-04-30 17:15:28
Lexime: 2603 |
Si ti bindim prinderit per dicka?
Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
|
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
|
Autori:
Atea Avdyli
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
|
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet .
gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve.
kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj.
zo...
|
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
|
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
|
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
|
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
|
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
|
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
|
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
|
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
|
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund ...
|
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
|