Data e postimit: 2013-04-11 21:41:12
Lexime: 55039
libri dhe vlerate tij
Lloji: Ese argumentuese
Tema: libri
Autori: endri lami
Shkolla: seid najdeni
Klasa: 10c
Qyteti: peshkopi
E-mail: endrilami@zbavitu.net


Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës “Gutenberg” në shekullin e XV mori zhvillim te madh shtypja dhe botimi I librave, zhvillimi I arsimit, I shkencës dhe I kulturës në nivele të larta botërore.
Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër,- thotë një fjalë e urtë,- ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturës dhe I shkencës. Me qindra e miljona kopje është sot numri I librave të botuar në gjuhë të ndryshme të botës. Për ruajtjen, ekspozimin e shpërndarjen e këtyre librave që mbartin mes vedi kulturë, dije, vlera e ide, janë ngritur me qindra e mijëra biblioteka e librari. Bibliotekat e libraritë të lidhur ngushtë me shkollat e universitetet janë dyqane të tregtimit të librave, qendra të përhapjes së kulturës e të ideve, qendra të shpalosjes së historive botërore, qendra të përhapjes së ideve e të filozofive të ndryshme.
Libri dhe vlera e tij e madhe, magjia e tij e mrekullueshme në zhvillimin e njeriut e të shkencës është vlerësuar nga një masë e madhe njerëzish të ditur. Shkrimtari I madh rus Maksim Gorki thotë: “ Libri është si një dritare për të parë e për të kuptuar botën”, kurse filozofi I madh gjerman Karl Marks thotë: “ Ata janë skllevërit e mi dhe dua të më shërbejnë ashtu sic dua unë”. Një rilindas I madh shqiptar citon kështu për librin: “Libri është I lehtë prej letre, por ai ka një forcë të jashtëzakonshme sa ta ngrejë njeriun në majat e universit.
Libri të mëson, të edukon, të fisnikëron e të armatos me dije e kulturë. Shkolla dhe libri jane kostume kulture e fisnikërie për cdo të ri e të re. Ai që lexon libra bëhet më I ditur, më I përgatitur e më I armatosur për sfidat e jetës. Një thënie tjetëre proverbiale thotë: “Shtëpia pa libra, është si dhoma pa dritare”. Për të shkruar vlerësimet e thëniet e filozofëve e të shkrimtarëve të ndryshëm të botës për librin do të duheshin faqe të tëra për ti shpalosur këtu ne letër, por ne thjesht përmendëm vetem dy ose tre thënie të tilla këtu.
Libri të zbukuron e të fisnikëron. Ai të bën më të bukur e më njerëzor. Sot në botë harxhohen me miliona e miliarda dollar e euro për botimin e librave, të gazetave e revistave dhe për përhapjen e tyre në të katër anët e botës. Librat e marrin lëndën e parë nga jeta e puna e gjallë e njerëzve. Nga librat marrin pastaj lëndën e parë teatrot, kinematografia, arti, shkenca e muzika.
Sot, vlerën e rëndësinë e librit sikur e ka sfiduar apo e ka zbehur në aparencë shpikja e televizorit, e kompjuterit dhe internetit që janë dhe këto mjete vizive elektronike të përhapjes së dijes e të kulturës, të shkencës e të informacionit. Kjo është e vërtetë. Rinia e sotme I ka në dispozicion edhe këto shpikje të mëdha, por ajo kurrsesi nuk duhet të harrojë forcën e magjinë e librit.
Cdo njeri që pretendon te jetë I ditur e I kulturuar duhet të jetë mik e shok I ngushtë I librit. Libri duhet mbajtur në rafte e nën jastëk sepse është ai që përcakton karakterin e sjelljen tonë.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Andora Kukeli · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit. Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda pers...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...




Komentet e fundit!

Emri: Cashef
Email: Cashef123@gmail.com
Komenti: Ese m vk skisha pa najher

Emri: Besiana Shala
Email: besianashala856@gmail.com
Komenti: veq vazhdoni jeni shum te mir

Emri: mmv
Email: halit.ahmati@hotmail.com
Komenti: Për të shkruar vlerësimet e thëniet e filozofëve e të shkrimtarëve të ndryshëm të botës për librin do të duheshin faqe të tëra për ti shpalosur këtu ne letër, por ne thjesht përmendëm vetem dy ose tre thënie të tilla këtu Libri duhet mbajtur në rafte e nën jastëk sepse është ai që përcakton karakterin e sjelljen tonë. a jan shpjegime per ne apo pjes e eses prgjjj

Emri: arlind
Email: arlindbeli@yahoo.com
Komenti:

Emri:
Email: hsjgagayhao@hotmail.com
Komenti: Kot fare

Emri: asd
Email: adm.florii@hotmail.com
Komenti: ro[

Emri: asd
Email: adm.florii@hotmail.com
Komenti:

Emri: asd
Email: adm.florii@hotmail.com
Komenti: ahhahaha

Emri: vekisa
Email: vekisa.vranici13@gmail.com
Komenti: shum kot

Emri: hhhhhhh
Email: hhhhhhhhhh@gmail.com
Komenti: shume kotiiiiiiiiiii o ti cunnn


Emri: leli
Email: lel@gmail.com
Komenti: bravo shume bukur vertet ju lumte

Emri: gjon
Email: gjoni@gmail.com
Komenti: e mezitshme shum kot

Emri: miri
Email: miri-miri@outlook.com
Komenti: bravo

Emri: bjondinaTR
Email: fhjgf@gmail.com
Komenti: eseja esht shum e bkr bravo me pelqen sepse ke perfshire dhe lidhur shum mir theniet me argumentet e tua ..sa per ato qe dont like esen mos e vrit trurin thjesht nk arrijn te kuptojn pasurine qe ka brenda kjo ese me shprehje te thena nga ikona te letersis nga e gjith bota..big up for you ENDRI

Emri: Hasani
Email: Hasani12@hotmail.com
Komenti: Nuk eshte ese argomentuse Ju lutemmm

Emri: lela
Email: lela.suela@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shum por ka dashur me shtuar edhe dicka tjeter per diturin

Emri: lela
Email: lela.suela@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shum por ka dashur me shtuar edhe dicka tjeter per diturin

Emri: Gjuha
Email: Gjuha.shqipe@live.com
Komenti: Nuk me pelqeu shume kjo 'ese argumentuese' Sepse kishte pjese qe ishin kopjuar nga nje tjeter , kshu qe mos u mundo kot. Ok Koti fare 😤🐍🐦🐎⛳️🎳🏉❓💕

Emri: Gjuha
Email: Gjuha.shqipe@live.com
Komenti: Nuk me pelqeu shume kjo 'ese argumentuese' Sepse kishte pjese qe ishin kopjuar nga nje tjeter , kshu qe mos u mundo kot. Ok Koti fare 😤🐍🐦🐎⛳️🎳🏉❓💕

Emri: ariela
Email: arimesidervishaj@gmail.com
Komenti:


Emri: rosa rosa
Email: rosa-rosa@live.re
Komenti: nuk eshte dhe aq e mire sepse une mora 4 nga zysha e letersise

Emri: bla bla
Email: blubla@yahoo.com
Komenti:

Emri: endri
Email: endrilami@zbavitu.net
Komenti: kujt ti pelqej mir, kujt mos i pelqej mos na rruni shum k@rin

Emri: llesh
Email: klajdi.albania54@yahoo.com
Komenti: vk

Emri: selvije
Email: seli-selina@live.de
Komenti: Pa lidhje kot fare

Emri: sibel
Email: sibel.zeneli@yahoo.com
Komenti: shum bkrr

Emri: nfggh
Email: sdfgg-sdg@hotmail.com
Komenti: pa lidhje

Emri: inva
Email: inva.ronaldo@hotmail.com
Komenti: sa kot kjo nuk esht ese argumentuese

Emri: ala
Email: alakala@hotmail.com
Komenti: hahaha bravo bravo

Emri: Arnisa
Email: arnisa.50@live.com
Komenti:


Emri: selvije
Email: seli-selina@live.de
Komenti:

Emri: selvije
Email: seli-selina@live.de
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com