Data e postimit: 2016-05-20 21:41:10
Lexime: 9814
Po të isha arkitekt
Lloji: Ese argumentuese
Tema: arkitekt
Autori: Erblin Jahiri
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: 5
Qyteti: Shtime
E-mail: erblin.jahiri@outlook.com


Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha projektuar disa spitale për mirëqenien e shëndetit të njeriut,disa banesa personale per të moshuarit,do ti kisha ndërtuar shkolla për mësimin e fëmijëve të paditur,fabrika për mbajtjen e mbeturinave etj.Do të kisha bërë shumë ndryshime në vendin tim që ta zbukuroja atë.

Vepra te ngjashme
Autori: Vahide Hyseni · Lloji: Tregim · Tema: Cfarē do të beja po te isha arkitekte
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
Autori: Renis Hamza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Sikur të kisha krahë E në qiell të endesha i lirë Yjet t’i prekja me duar Të ikja larg nga kjo bote e pështirë Sikur të kisha krahë E hënën ta vizitoja Duke qëndruar mbi të i vetëm Portetin tënd të vizatoja Sikur të kisha k...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: Flogerta Krypi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Në funeralin tim
U vesha me të zeza hodha shaminë mbi krye u nisa me hapa drejt funeralit tim nga e zeza dhe drita e diellit u thye vendosa nje trëndafil tek emri im. Përkëdhela foton e vjetër që kishin vënë gishtat prekën sipërfaqen e lëmuar Në gjith...
Autori: Artina Veliaj · Lloji: Hartim · Tema: Gabimet e mia
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe se shkruari.E kisha fjalen se disa ditë isha shum e lodhurr per disaa fjal qe thoja ne heshtje ne ketoo dite te fundit..jam e shqetsuar.asgje nuk mund te ...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...




Komentet e fundit!

Emri: jora
Email: jorahasani2009@gemail.com
Komenti: tlutem më shumë ese dhe të mira

Emri: besa
Email: besa.-12@utloo.com
Komenti: Love

Emri: besa
Email: anila.-12@utlook.com
Komenti:

Emri: Butrint
Email: anila.-12@utlook.com
Komenti: Bukur :-)

Emri: Butrint
Email: anila.-12@utlook.com
Komenti: Bukur

Emri: anila
Email: anila.-12@utlook.com
Komenti: Shumë e bukur

Emri: anila
Email: anila.-12@outlook.com
Komenti:

Emri:
Email: Tina @ hoti . Com
Komenti: Shum me ka pelqy

Emri: dick
Email: pussy@dick.com
Komenti: fuck your mother



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com