Data e postimit: 2020-05-08 05:13:52
Lexime: 2392
Je ti
Lloji: Ese argumentuese
Tema: E lirë
Autori: Lauresa Selimi
Shkolla: Qendra e Kompetences
Klasa: 12
Qyteti: Malishevë
E-mail: lauresaselimi12@gmail.com


J͟E͟ T͟I͟
E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi..
E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por në fund s’ja del mbanë..
Mbaje hapur sepse sot ke çfarë shkruan, sepse sot ke çfarë té thuash, e sepse sot do i shprehesh ndjenjat që zakonisht po i mshef. Druhesh se sdo jesh e sukseshëshme ke frikë se mos tjerët té përqeshin e ke frikë se mos një ditë edhe do i japësh fund gjithë kësaj situate....
E unë të them té vazhdosh, Ti je FEMER, dhe ti mund tè ja dalësh mbanë dhe mund tè përballosh çdo gjè. Çdo stuhi, çdo fortunë dhe çdo veshtirësi që vjen ti vazhdon ta kapërcesh dhe ti arrish ato pikat që i ke caktuar..
Je shumë lartë, por mos ke frikë asnjeherë që shkallët e tua do rrezohen e ti do biesh me to, mos ke frikë nëse do biesh mos mendo që mund té humbasësh çdo gjè ti i ke merituar té gjitha e ,Thellë në zemrèn tënde po vazhdon ti ruash …
Jeta ka shumë sfida e ti vazhdon ti jetosh, Bota ka shumë njerëz e ti fillon té njoftohesh me ta, Bota ka edhe shume moqale ku fundi i tyre nuk është vertetuar ende e ti ke filliar fundin ta caktosh KJO PRA JE TI, je ajo që té gjithë duan té kenë por kanë frikë se mos ndoshta nuk do té mbajnë, ZEMER njerëzit kanë frikë té njoftohen më shumë me ty, njerëzit kanë frikë té përpiqen té lendojnë ty, e pse e gjitha kjo sepse ti i ke mahnitur té gjithë me talentin tënd e që po vazhdon akoma, po ashtu….
Unë që po shkruaj për ty kamë frikë se mos ndoshta po gaboj, mos ndoshta po shkruaj diçka të pavèrtetë, po e pranoj kam frikë sepse njerëzit si ty nuk pranojnë diçka që su përket.Po e them prap Bota ka shumë çudira e në mesin e tyre u fute edhe ti ku shkove u berë çudira e çudirave, e té them që Lumturia nuk fillon këtu, Lumturia mbaron me TY……
Ti arrite gjithçka prandaj mos ndalo dhe te thuash unë e bera, e vertetë ti bère çdo gjè por nuk do të thotè që ti të ndalosh dhe të heqesh dorë prap nga jeta dhe ëndrrat tua..
Vazhdo prap do e shohesh që jeta do të sjellè plote e përplotè njerèz nga me té ndryshmit, ku ti do perballesh me ta, do u mèsosh atyre gjithçka që ti arrite falë vetës tënde, do u mèsosh atyre çdo të thotè fjala JETÈ, prandaj mos hiq dorë, tani shumë njerèz do varen nga ty, e jo nga ne..
Nganjehere vazhdoj të xhelozoj si munde të besh gjithçka vete, si munde tu besh ballë të gjitha ketyre qe po vine në vazhdim, e Nganjehere them qe ti je motivimin ynë falë teje arrim të mesojm që edhe ne mund ta bejm, edhe ne mund tu bejmë ballë sfidave edhe nëse jo si ti t’pakten do mundohemi…
Tashme kemi mesuar nga ty si té jetojmë pa ja zgjatur dorën dikujt tjetër, si mund të rrezohemi e të ngritemi vet, si mund të mos kerkojmë falje për diçka që se kemi berë, si mund të mos i falenderojm të tjerët për diçka që ne vetė e kemi berë, të gjitha këto i mësuam nga ty Prandaj mos heq dorë Sepse JE TI ajo që asnjeherë sje dorëzuar prandaj as sot mos e bej….

𝓛𝓪𝓾𝓻𝓮𝓼𝓪.𝓼𝓮𝓵𝓲𝓶𝓲 ♕︎

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dhuna
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femra...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Flora Xhaferi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Ismail Kadare · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju. *Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe. *Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre. *Armiku mbet...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PAQJA
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com