Data e postimit: 2023-03-06 17:07:58
Lexime: 1838
Ligjet dhe rregullat
Autori: Dea
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Rendesia e tyre
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 7B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit. Jo vetëm kaq, por respektimi i rregullave ndihmon gjithashtu në krijimin e një shoqërie të rregullt ku njerëzit mund të ndihen të sigurt . Dhe ndërsa rregullat janë të rëndësishme për ruajtjen e rendit dhe parandalimin e kaosit, ato gjithashtu mund të jenë zhgënjyese kur nuk respektohen. Zbatimi i rregullave tregon se jeni serioz për atë që dëshironi dhe se si duhet të sillen të tjerët. Normalisht që në shtetin tonë ligjet dhe rregullat mund të thyhen shpesh. Sipas mendimit tim rregullat që mund të thyhen më shpesh janë ato për mirëmbajtjen e mjedisit ose ndryshe ndotja. Mendoj se ligji duhet të ashpërsohet edhe për ato mbeturinat e vogla që hidhen në tokë. Mirëmbajtja e mjedisit nuk vlen vetëm për prishjen e peizazhit por edhe për mirëqenien tonë dhe planetit Tokë. Gjithashtu ligjet që duhet të bëhen më të rrepta janë ligjet rrugore. Shumë persona humbin jetën për shkak te aksidenteve çdo ditë. Ligjet rrugore duhet të ashpërsohen si për drejtuesit e mjeteve ashtu edhe për këmbësoret.

Vepra te ngjashme
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe vdekja
Jeta dhe Vdekja janё dy anёt e sё njёjtёs monedhё dhe dy momente tё njё loje tё pambaruar qё pёrsёrit momentet e saj, duke prodhuar ato qё njerёzit quajnё rrethe. E gjtihё natyra luan me rrethe: nata dhe dita, dielli dhe hёna, vera dhe d...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: roney · Lloji: Ese argumentuese · Tema: twin Towers
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: Stikjano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: Britni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
Autori: BENARD SULA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: JETA DHE VDEKJA
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com