Data e postimit: 2014-11-18 18:33:29
Lexime: 31044
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Femijeria
Autori: Albert Ballmi
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 9
Qyteti: Krume
E-mail: bertiballmi@hotmail.com


Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen qendiset shijimi i paster i jetes. Duke qene femijeria perjetimi me njerezor i kesaj bote, ajo mbetet eshe pjesa me e fresket, me e vlefshme e jetes sone, e te cilen e kujtojme me mall dhe duam te rikthehemi, gje qe eshte e pamundur. Pra duke qene femijeria shijimi me i paster i jetes, ajo pergjithmone mbetet nektari qe duam te shijojme serish.Kur isha femije shumeçka me dukej me e madhe, me domethenese dhe mbase me enigmatike.Qysh femije, doja te dija pertej hapesires ku jetoja, pertej maleve qe shihja perballe dhe kenaqesha duke imagjinuar bote atje pertej.Dhe gjithmone doja te ikjan nga shtepija, te nisem rrugeve te largeta dhe jo vetem sa te shoh çka pertej maleve, por te ndjej sa me duan ata qe kisha perreth.Vetem gjate kesaj periudhe njeiu me çdo gje i takon perreth vetvetes dhe dashuron e urren pa mashtrime. Njeriu vetem si i mitur e sheh boten dhe e perjeton ate te atille siç eshte.

Vepra te ngjashme
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Xhesika Dedolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Koha e shkuar
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne at...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Elda Vladi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja brenda vetes pas nje kerkimi te gjate e te lodheshem ate qe kam dashur te zbuloj prej koshesh, ate per te cilen shpirti ka luftu...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...




Komentet e fundit!

Emri: xxxxxxxxxxxxxx
Email: xxx1@mail.com
Komenti: oboboobbo kjo nk mund te quhet nje ese por nje tekst me 5 rreshta. je kput n b... more albert

Emri: Idiot
Email: Idio.idiot@hotmail.com
Komenti: Si qyqet qyqare

Emri: wwwwwwwww
Email: wwwwwwwww@gmail.com
Komenti: Brravoooo supeerr☆☆☆☆☆☆☆

Emri: aqifi
Email: aqif2@e-mail.com
Komenti:

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur,Albert urime,pergezime per kete ese e cila te rikujton jo vec femijerine sic thone te tjeret por te kujton femijerine me plot budallalleqe apo?,kur per nje deshire luftonim si Skenderbeu,hahaha kur kujtojme ato momente edhe nje analfabet me nje femijeri te keqe mund te shkruaj jo nje ese po nje roman te ter,ehh tani na u ringjallen ndjenjat ne poeteve te vegjel po megjithate pergezime....

Emri: Behlul
Email: belulkrasniqi@yahoo.com
Komenti: Bravo Shum Ese e bkr.

Emri: berta
Email: berta@hotmail.com
Komenti: albert bravooo eshte nje ese vertet e mrekullueshme

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: ju thaft dora atij/asaj qe e ben like

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: kush e pelqen peja like

Emri: erina
Email: er@inahotmail.com
Komenti: nuk është shumë e bukur


Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: ma kujtove femijerine

Emri: Bela
Email: Bela1@hotmail.com
Komenti: Flm per 'esen' me ndihmuat shume

Emri: Bela
Email: Bela1@hotmail.com
Komenti: Flm per 'esen' me ndihmuat shume

Emri: Bela
Email: Bela1@hotmail.com
Komenti: Flm per 'esen' me ndihmuat shume

Emri: nia
Email: niss@hotmail.com
Komenti: e ke qare me lot bravoooooooooooooooo

Emri: Edlisa
Email: Edliedlisa@yahoo.com
Komenti: Sh bukur 🙂🙂

Emri: ronaldo
Email: ronaldo@yahoo.com
Komenti: bravo te qift

Emri: eni xhepa
Email: enixhepa@yaho.com
Komenti: super beavo

Emri: lionel messi
Email: pezae09@gmail.com
Komenti: mas bellamennte pulgares aunque entiendo porque soy un despportista

Emri: dani
Email: deniskasa@ymail.com
Komenti: shume e bukur


Emri: ina
Email: inaina@ymail.com
Komenti: nje ese me ndjenja shum bukur albert te lumte

Emri: luiziana
Email: luiziana@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume eshte shume e bukur

Emri: ketjonaa
Email: erisahoxhallari2014@hotmail.com
Komenti: shumm bukur un e mora si e: ese: se e kisha per detyre hahahahahahah

Emri: jg
Email: jg@gamil.com
Komenti: Likeeeee

Emri: ll.lll
Email: agom-j-12@hotmail.com
Komenti: llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Emri: ismet
Email: o-er-ion@hotmail.com
Komenti: mua me pelqej shum

Emri: ertuela
Email: ela-ela@live.com
Komenti: Bravoo shume e bukur

Emri: Joana
Email: Joana-ana@hotmail.com
Komenti: Big like

Emri: Xi
Email: xi2000@hotmail.com
Komenti: nanush shum po plelqen qekjo ese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com