Data e postimit: 2013-09-16 15:53:09
Lexime: 10637
TE ADHUROJ XHAXHI
Lloji: Ese argumentuese
Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Autori: MARIA MARKU
Shkolla: E MESME E BASHKUAR THUMANE
Klasa: e9b
Qyteti: Thumane
E-mail: marku_maria@yahoo.com


Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe kjo gje fale xhaxhait tend ne ato caste mendova qe xhaxhai im eshte njeriu i cili nuk do te largohet asnjehere nga mendja ime dhe qe ai ka nje vend te rendesishem ne zemren time. jo vetem xhaxhai por gruaja dhe femijet e tijkane bere gjithcka per te shpetuar jeten e babait tim. Gruaja e xhaxhait tim eshte nje grua per tu lavderuar bujaria e saj nuk ka fund...... Femijet e xhaxhait tim jane te papare me ato nuk mund te krahasohet asnje nuk kam fjale te pershkruaj dashurine qe ndjej per ato.
Kur babai im ishte ne gjendje te rende atehere mu duk sikur jeta ime mori fund. Babi hyri ne operacion dhe po luftonte me jeten jeta ime nuk kishte kuptim por ne momentin qe mora vesh shpetimin e tij lotet e mi nuk pushonin por ato ishin lot gezimi sepse shpetoi njeri me i rendesishem ne jeten time.Tani krahas babait udheton ne zemren time edhe njeriu mahnites "XHAXHAI". I themi cdo dite "FALEMINDERIT XHAXHI NDUE"
PER: XHAXHAIN TIM NDUE MARKU
NGA: MBESA E TIJ MARIA MARKU

Vepra te ngjashme
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: Rrezarta Mujota · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhai im
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: G.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per nenen
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: Beren · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshtet ne cdo hap timin,,,e adhuroj ,s mund ta mendoj jeten pa te ,,,pa prezencen e saj,,,pa perkrahjen,,pa perqafimin e saj,,,pa ledhtimet e saj...preheri i sa...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: asma · Lloji: Romane · Tema: jeta e nje vajze deri atehere perfekte por qe merr drejtim te kundert
parathenie:"jeta eshte e shkurter dhe plot te papritura ".Keto fjale jane pak per ta permbledhur te gjithe kete liber ,por ama jane shume sa per te hapur 1 dere kureshtjeje.Ky roman ben fjale per jeten e nje vajze 13 vjecare .Deri ne kete moshe jeta e saj...




Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: o xhen desha te praktikohesha para provimeve duke bere ese

Emri: aleksandra
Email: aleksa@yahoo.com
Komenti: bravoooo

Emri: bina
Email: binaa qokuu @livee.com
Komenti: ese per shoqen teme

Emri: stelina
Email: stelina qoku@ymail.com
Komenti: ese per shoqen por me te vertete e bukur bravo maria

Emri: stelina
Email: stelina qoku@ymail.com
Komenti: ese dhimbese por me te vertete e bukur bravo maria



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com