Data e postimit: 2020-02-01 09:44:03
Lexime: 8643
Cilësitë e shqiptarëve
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot ,një kohë e re për popullin shqiptar po mbërrin.E ardhmja po shkruhet sot.Dhe që ajo të jetë në favor të Shqipërisë,duhet që dhe ne të ndryshojmë sadopak nga vetja jonë.Sepse gjërat e mëdha nisin nga gjëra të
vogla.Shqiptarët janë mbajtur si “komb” i besës.Dhe këtë cilësi kaq të mirë assesi që nuk duhet ta humbasim.Në kohërat e luftës dhe të varfërisë,shqiptarët ishin gati të ndanin bukën dhe shtëpinë me çdokënd që nuk kishte.Ata ishin shumë bujarë dhe të gatshëm për të respektuar.Ndonëse sot po mbizotëron kultura individualiste ,ne nuk duhet të biem pre e saj.Në luftë shqiptarët bëheshin si një trup i vetëm,për të ngritur krye kundër armikut.I cili donte tu cënonte të drejtat e tyre.Ata nuk shikonin as fe dhe as krahinë.Sot,tani që po . flasim,niveli ekonomik në vend është shumë i ulët.Papunësia,emigrimi,korrupsioni dhe largimi i shqiptarëve janë në shifra shqetësuese.Një pyetje me interes kombëtar ngrihet : Vallë,si mund të zhvillohet Shqipëria ?.Ashtu si kohë më parë,sërish duhet të mblidhemi bashkë.Që të punojmë fort,dhe të mos vendosim interesat tona personale,para atyre kombëtare.Ta bëjmë kombin tonë një vend ku shpresa për të ardhmen do të jetojë. Nuk duhet të shohim te njëri-tjetri ato çka ne na ndajnë,por ato çka ne na bashkojnë.Vetëm ne e kemi në dorë fatin e kombit tonë,dhe askush tjetër.Fjala e shqiptarit,gjithmonë ka zënë vend kudo.E dëgjohej nga të gjithë.Megjithatë,po aq të forta sa i kemi fjalët duhet ti kemi edhe veprat.Shqiptarët,edhe në kushtet më të vështira,dijen dhe arsimin e kishin në plan të parë.Sepse vetëm kështu populli dhe njeriu do gëzojnë mirëqenie.Prandaj duhet që më shumë se kurrë,ti kushtojmë vëmendje arsimit.Sepse vetëm kështu do nxjerrim njerëz të zotē,që do jenë në gjendje të bëjnë Shqipërinë e së ardhmes.Për popullin tonë me rëndësi të madhe,sa dhe vetë jeta ka qenë nderi.Por në përpjekje për të mbrojtur nderin,shqiptarët kanë bërë fenomene negative që nuk na çojnë asgjëkundi.Por vetëm na kthejnë mbrapa.Siç është gjakmarrja.Ne duhet që të lemë pas inatet dhe hasmëritë e së kaluarës,që në vend të mbizotërojë harmonia dhe qytetaria.Të gjitha këto,i kemi vetë në dorë.Mjaftojmë të korrigjojmë të metat tona si popull.Dhe si rezultat,e ardhmja e Shqipërisë do jetë shumë më e begatë.Madje edhe më e begatë sa ëndrrat dhe aspiratat që kishin rilindasit tanë.

Vepra te ngjashme
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com