Data e postimit: 2020-05-14 22:54:36
Lexime: 19113
Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Autori: Krejg Tola
Shkolla: AZ
Klasa: 11D
Qyteti: Gjirokaster
E-mail: krejgweeb15@gmail.com


Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ndryshohet nga asnje stuhi, nga asnje termet. Cdo ndodhi e lidhim me te: permbytjen dhe thatesiren, deshtimin dhe suksesin, jeten dhe vdekjen. Kthejme koken pas ne ate cfare ndodhi dikur dhe te mposhtur nga sfidat e teperta themi: “ Keshtu e deshi fati. Nuk kam se cfare te bej.” A eshte fati nje lloj vendimi i percaktuar nga dikush me i fuqishem se ne? Nga nje lloj autoriteti hyjnor , qe vendimin e tij e bazon duke pare ne shpirtrat e gjithesecilit prej nesh?Apo eshte fati thjesht nje lloj justifikimi? Nje justifikim i perhershem per njerezit e lodhur dhe te dobet fizikisht dhe shpirterisht, qe jane mposhtur dhe nuk kane kurajon ta lene pas kraheve te kaluaren dhe te vazhdojne perpara drejt se ardhmes?
Ngrihemi ne mengjes nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit, me shprese se dita do te jete e mbare, me e bukur sec ishte dje. Te gezuar nga dita e re, e ngrohte, e bukur, ngjyra-ngjyra, pa asnje re ne qiell, ne vazhdojme perpara, pa kujtuar asnje ndodhi te keqe qe ndodhi dje. U pranove ne universitetin e endrrave te tua. Fitove llotarine. Mendojme se gjithcka e kemi fituar nga fati qe qenia hyjnore na ka percaktuar per nje arsye madhore. Per permiresimin e jetes se dikujt qe ka njohur vetem vuajtje dhe fatkeqesi, nepermjet nje pasurie ose plotesimin e nje endrre. Jeta duket kaq e persosur, here-here si pjese e nje filmi te menduar mire, gjithcka e planifikuar deri ne detajin me te vogel.
Ky fat i paracaktuar na ka ndrydhur prej shume gjerave ne jeten tone. Refuzimi nga dicka qe doje me gjithe shpirt te ishte e mundur dhe nje realitet qe do te jetohej, do te lidhet me fatin e keq qe te perndjek kudo qe shkon. Pushimi nga puna, nota e keqe ne nje provim te veshtire, ose qofte dhe marredheniet me njeri-tjetrin jane vec fat i keq dhe asgje me shume. Dita duket kaq e shemtuar, kaq e paperballueshme, me re te zeza shiu qe leshojne lotet e tyre per kete fatkeqesi, per nje dite e cila nuk mund te shkoje me keq se kaq. Duhet te jete veper e autoritetit qiellor, qe nuk ka gjykuar ne menyre te drejte ose qe sfidat qe ka vendosur per ty te gjitha pernjeheresh jane he per he te pakalueshme.
Fati eshte nje justifikim qe perdoret ne kulmin e dobesise shpirterore te njeriut ose per te shpjeguar dicka ne dukje te pamundur dhe te magjishme ne mungese te nje shpjegimi me objektiv. Ky justifikim qeteson dhe ngushellon teper ate qe e thote, duke ia mbushur mendjen qe asgje nuk mund te shkoje ndryshe dhe se cdo ngjarje ka rendin e saj ne bote. Nuk eshte aspak keshtu. Qellimi nuk arrihet duke shpresuar tek fati qe te siguroje nje mundesi me te mire per te permiresuar situaten. Asgje nuk arrihet pa nje perpjekje. Cdo gje e keqe qe ndodh per te cilen ne fajesojme” vendimin hyjnor”, eshte vecse pasoje e nje vendimi te gabuar ne te shkuaren, per te cilen ne nuk pranojme te mbajme asnje pergjegjesi. Suksesi shpjegohet vetem nga perpjekje te vazhdueshme dhe te palodhura per te arritur qellimin tend ne jete.Te pranohesh nga ai universitet qe githmone ke enderruar eshte ajo qe meriton pas punes se palodhur per te arritur ate qe ke dashur. Kurse fitimi i llotarise eshte thjesht nje rastesi. Te pergezosh fatin eshte te tregohesh modest.
Mos ia ler vendimet e tua me te rendesishme rrjedhes se kohes ose rastesise, pasi rezultati pozitiv ne ate qe ben nuk aspak i garantuar. Fati eshte dicka qe ti e ben vet dhe askush tjeter. Puna te ben ai qe je. Do te pendohesh me vone nese nuk punon mjaftueshem tani dhe ia le gjithckaje rastesise. Por kurre mos mendo se eshte teper vone te japesh maksimumin. Do te ndjehesh disi i trishtuar, por kjo eshte nje shenje se tregon se po ia del mire. Merre vete fatin ne doren tende.

Vepra te ngjashme
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia...
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com